کد خبر: 179697 - تاریخ: جمعه، 7 دسامبر 2018 - 00:43

نماینده مردم گیلان خبرگان رهبری در یادواره شهید مدافع حرم حبیب روحی مطرح کرد

یکی از مهم‌ترین مشکلات ما در جامعه عدم توجه به امربه‌معروف و نهی از منکر است / مسؤولان به وظایف خود به‌درستی عمل کنند مشکلات کشور حل می‌شود

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اذعان به اینکه متأسفانه در ادارات ما به امربه‌معروف و نهی از منکر توجه نمی‌شود بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات ما در جامعه عدم توجه به امربه‌معروف و نهی از منکر است لاکن اگر در ادارات ما به این نکته توجه شود دیگر شاهد اختلاس و رشوه‌خواری‌ها نخواهیم بود.

به گزارش خوبان خبر؛ آیت‌الله احمد پروایی عصر امروز در سومین یادواره شهید مدافع حرم حبیب روحی و ۶۴ شهید دهستان چوکام بخش خمام در مسجد جامع این دهستان با اشاره به اهمیت و نقش مهم مدافعان حرم در ایجاد امنیت در کشور اظهار کرد: مردمان ما وقتی حملات تروریستی در کشور را می‌بینند به نقش مهم مدافعان حرم پی می‌برند و براین باورند که امنیت مهم‌ترین‌ نکته در یک جامعه است.

وی با تأکید بر لزوم توجه مردم به شهدا و سیره زندگی آن‌ها گفت: امنیت اجتماعی که اکنون در کشور حاکم است به‌راحتی به دست نیامده و برای ایجاد این مسئله خون‌ها و شهدای فراوانی داده شده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اذعان به اینکه برگزاری یادواره شهدا کوچک‌ترین کار مردم در قبال فداکاری‌های شهدا است بیان کرد: ما این انقلاب و امنیتی که در جامعه داریم را مدیون خون پاک شهدا به‌ویژه شهدای مدافعین حرم هستیم و باید هرچه در توان داریم برای زنده نگه‌داشتن یاد آن‌ها انجام دهیم.

پروایی لازمه ماندگاری انقلاب را توجه به فرهنگ شهیدان دانست و افزود: شهیدان از مردم و مسؤولان انتظار برگزاری مراسم یادبود را ندارند آن‌ها از ما انتظار دارند تا پای جان خود از این انقلاب و کشور محافظت کنیم.

وی با بیان اینکه اگر مسؤولان خود را خادم ملت بدانند باعث خوشحالی شهدا می‌شوند تصریح کرد: شهدا با برگزاری مراسم یادواره خوشحال نمی‌شوند بلکه زمانی خوشنود می‌شوند که یک مسؤول خود را خادم ملت بداند و برای حل مشکل مردم از هیچ تلاشی دریغ نکند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اگر مسؤولان به وظایف خود به‌درستی عمل کنند مشکلات کشور حل می‌شود گفت: متأسفانه در کشور شاهد این هستیم که برخی مسؤولان به وظیفه خود به‌درستی عمل نمی‌کنند و مردم را دچار مشکلات می‌کنند لذا اگر می‌خواهیم مشکلات کشور حل شود مسؤولان باید در مسیر شهدا قرار گیرند.

پروایی دلیل ماندگاری شهدا را ایثار در راه خدا عنوان کرد و گفت: شهدا می‌توانستند مثل عده‌ای در جامعه به زندگی عادی خود بپردازند ولی آن‌ها رفتند و در راه خدا ایثار کردند تا مردم ما امروز در آرامش باشند.

وی با اشاره به اینکه در نظام اسلامی نباید از بیت‌المال سو استفاده کرد افزود: متأسفانه امروزه شاهد این هستیم که عده‌ای تا به بیت‌المال می‌رسند از آن سوءاستفاده می‌کنند درحالی‌که در نظام اسلامی نباید شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اذعان به اینکه متأسفانه در ادارات ما به امربه‌معروف و نهی از منکر توجه نمی‌شود بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات ما در جامعه عدم توجه به امربه‌معروف و نهی از منکر است لاکن اگر در ادارات ما به این نکته توجه شود دیگر شاهد اختلاس و رشوه‌خواری‌ها نخواهیم بود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/۳۳۸۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads