کد خبر: 179619 - تاریخ: پنج‌شنبه، 6 دسامبر 2018 - 11:30

با حضور رئیس مداحان کشور ؛

از پیرغلامان حسینی بخش خمام تجلیل شد

شامگاه چهارشنیه مراسم تجلیل از پیرغلامان حسینی بخش خمام به همت هیئت رزمندگان این بخش و با حضور مصطفی خورسندی رئیس مداحان کشور و مسولین محلی در روستای تیسیه برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر؛ شامگاه چهارشنیه مراسم تجلیل از پیرغلامان حسینی بخش خمام به همت هیئت رزمندگان این بخش و با حضور مصطفی خورسندی رئیس مداحان کشور و مسولین محلی در روستای تیسیه برگزار شد.

امام جمعه خمام در این مراسم با بیان اینکه پیرغلامان بخشی از سرمایه معنوی و ماندگار ایران اسلامی هستند که حفظ و تکریم آنان بر همه لازم و ضروری است، بیان داشت:مداحان و پیرغلامان باید به خود افتخار کنند که غلامی چنین انسان بزرگی در ویترین افتخارات آنها قرار دارد که از چنین فضل وبزرگی در دنیا و نزد خداوند برخوردار هستند.

حجت الاسلام اسداله زاده افزود: تجلیل از پیرغلامان ارج نهادن به تلاش های آنها برای تعظیم و تکریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است که نقش موثری در ارتقای فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) در جامعه دارند.

مسئول هیئت رزمندگان خمام نیز در این مراسم هدف از برگزاری تجلیل از پیرغلامان حسینی را نهادینه کردن ارزش ها و پیام عظیم نهضت حسینی در جامعه اسلامی بیان کرد.

مهدی حسابی فرد اظهارامیدواری کرد: با برگزاری این گونه همایش ها فرهنگ تقدیر از کسانی که سال های زیادی از عمر خود را صرف اقامه عزای امام حسین(ع) کرده اند، نهادینه شود. 

مسئول هیئت رزمندگان  خمام گفت: در صددیم که همایشی بزرگ در سطح خمام با عنوان تجلیل از پیر غلامان ارشد شهرستان در سال ۹۸ با حضور مسئولین مهمانان ویژه کشوری برگزار کنیم،

در پایان این مراسم از مهدی پور حسینی و محمد جمشید پور با اهدای لوح و تندیس تجلیل شدند.

 

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads