کد خبر: 178557 - تاریخ: یکشنبه، 18 نوامبر 2018 - 18:22

رئیس اداره ارشاد رشت:

۶۵ درصد مراکز هنری گیلان در رشت قرار دارد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت با اشاره به اینکه ۶۵ درصد آموزشگاه‌های هنری گیلان در رشت قرار دارد، گفت: آموزشگاه ها فضایی مناسب برای بروز استعدادهای جدید در حوزه هنری فراهم می کنند.

به گزارش خوبان، محمد حسن پور در نشست خبری به مناسب برگزاری ششمین جشنواره سینمایی هفت که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار شد، اظهارکرد: یکی از برنامه های اداره ارشاد سپردن اجرای برنامه‌های هنری به هنرمندان است.

حسن پور با اشاره به فعالیت ۶۵ درصد مراکز هنری گیلان در شهرستان رشت، افزود: آموزشگاه‌ها و مراکز هنری محل خوبی برای بروز استعدادهای جوانان و نوجوانان است. بسیاری از استعدادهای هنری استان گیلان از همین آموزشگاه‌ها پا به عرصه هنر گذاشته‌اند.

وی با اشاره به برگزاری ششمین دوره جشنواره سینمایی هفت در رشت از ۲۹ آبان تا ۱۵ آذر ماه امسال، ادامه داد: این جشنواره در دو مرحله برگزار می شود که مرحله اول آن از تاریخ ۲۹ آبان تا اول آذر ماه و مرحله دوم نیز از ۱۰ تا ۱۵ آذر ماه خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت با بیان اینکه در مرحله نخست ۱۲ نمایش کودک در ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ و در اجرای دوبله زنده فیلم سینمایی ایران و جهان نیز در سانس دوم از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱ برگزار می شود، ادامه داد: مرحله دوم جشنواره نیز مربوط به اجرای نمایش و اکران فیلم های کوتاه است.

وی با تأکید بر اینکه هنرجویان باید از نظر فکری و معنوی پرورش یابند، افزود: نگاه به فرهنگ و هنر باید در جامعه به صورت تخصصی بوده و نباید اجازه دهیم برخی از هنر به صورت ابزاری سوء استفاده کنند.

کد خبر 4461744

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads