کد خبر: 178003 - تاریخ: پنج‌شنبه، 8 نوامبر 2018 - 23:09

مصلحی در لنگرود:

خروج آمریکا از برجام ‌از پیش تعیین شده دشمنان بود

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: خروج آمریکا از برجام یکی از برنامه‌های از پیش تعیین شده دشمنان بود که حتی با حضور اوباما به جای ترامپ نیز این اتفاق می‌افتاد.

به گزارش خوبان خبر، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حیدر مصلحی عصر امروز در مراسم عزاداری ایام پایانی ماه صفر در لنگرود اظهار داشت: امروزه برپایی مراسمات عزاداری مذهبی و پایداری انقلاب از برکت خون شهدا است.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه در دوران پهلوی از برگزاری مراسمات عزاداری ممانعت می‌شد عنوان داشت: خاطرات شهدا و وقایع دوران دفاع مقدس باید به صورت مکتوب منتشر شده و در اختیار مردم قرار بگیرد.

مصلحی مطالعه خاطرات شهدا را عامل الگوبرداری نسل جوان از شهدا دانست و خاطرنشان کرد: انتشار خاطرات دوران دفاع مقدس و ترویج سیره شهدت از تحریف وقایع دوران دفاع مقدس جلوگیری می‌کند.

وی روحیه شهادت‌طلبی و استکبارستیزی را عامل پایداری انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امروزه بسیاری از کشورهای دنیا از انقلاب اسلامی الگوبرداری می‌کنند.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا موج بیداری اسلامی را تداوم انقلاب اسلامی در اروپا، آمریکا و سراسر جهان دانست و عنوان داشت: خداوند متعال در قرآن کریم به این نکته اشاره کرده که شهدا همواره زنده هستند.

مصلحی با اعلام اینکه جوانان باید یک شهید را به عنوان دوست خود انتخاب کنند خاطرنشان کرد: زمانی که جوانان این کار را انجام دهند اثر مدیریت و نگاه شهید را در زندگی خود احساس می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا با نقشه‌های خود مسیری که شهدا برای ما باز گذاشته‌اند را ببندد خاطرنشان کرد: مسیر انقلاب اسلامی مسیری است که شهدا برای ما باز کردند.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا وجود انقلاب اسلامی را دلیلی علمی برای افول آمریکا دانست و اظهار داشت: آمریکا در فتنه سال ۸۸ به دنبال براندازی انقلاب اسلامی بود اما کارآمدی نظام مانع از تحقق این نقشه آن‌ها شد.

مصلحی با اشاره به اینکه آمریکا در فتنه‌های جدید خود تلاش می‌کند تا بدون اینکه ردپایی از خود به جای بگذارد موفق شود گفت: استکبار جهانی همیشه در حال توطئه علیه انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اعلام اینکه دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و انگلیس از ۵ سال گذشته ۶ برنامه برای مقابله با جمهوری اسلامی طراحی کردند تصریح کرد: متاسفانه عوامل داخلی و نفوذی‌ها به با آنان همراهی می‌کنند.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به تلاش‌های دشمن برای اجرای برنامه‌های خود علیه انقلاب عنوان داشت: خروج آمریکا از برجام یکی از برنامه‌های از پیش تعیین شده دشمنان بود که حتی با حضور اوباما به جای ترامپ نیز این اتفاق می‌افتاد.

مصلحی ایجاد نارضایتی عمومی را یکی دیگر از برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام دانست و افزود: آمریکا همواره گفته است که با تحریم‌ها ایران را به زانو در می‌‌آورد اما به عنوان وزیر سابق اطلاعات و فردی که از وضعیت اقتصادی اطلاع دارم می‌گویم که تحریم‌ها فقط ۱۵ تا ۲۰ درصد بر اقتصاد ما تاثیر دارد.

وی انتقاد سازنده را عامل توسعه و پیشرفت کشور دانست و خاطرنشان کرد: دشمن با همکاری عوامل داخلی خود به دنبال اجرای نقشه سوم خود یعنی افزایش قیمت ارز است که امروز نتیجه آن را مشاهده می‌کنیم.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزایش نرخ تورم را یکی دیگر از برنامه‌های دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی دانست و عنوان داشت: متوقف کردن کامل برنامه هسته‌ای کشور و به چالش کشیدن نظام اخرین برنامه‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب است.

مصلحی با اعلام اینکه دشمن در تلاش است تا نقشه‌های خود را طوری عملی کند که مردم مقصر تمامی مشکلات کشور را رهبری و ولی‌فقیه بدانند افزود: این امر در حالی است که هر دستگاهی متولی خاص خود را دارد و مردم باید از آن‌ها مطالبه‌گری کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن مسیر مطالبه‌گری مردم از مسئولان و مدیران کشور را به سمت مقام معظم رهبری منحرف کرده است خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد مقصر عدم تحقق وعده‌های مسئولان را رهبری و نظام معرفی کند.

انتهای پیام/ش


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads