کد خبر: 177231 - تاریخ: پنج‌شنبه، 25 اکتبر 2018 - 17:45

در لیگ برتر نوجوانان ؛

تیم فوتبال شهرداری خمام طلسم ناکامی ها را شکست

تیم فوتبال شهرداری خمام پس از ۹ هفته ناکامی در لیگ برتر نوجوانان با پیروزی برابر خزر لنگرود که از مدعیان لیگ برتر نوجوانان است‌، طلسم ناکامی های خودرا شکست و به یک پیروزی با ارزش دست یافت .

به گزارش خوبان خبر؛ تیم فوتبال شهرداری خمام پس از ۹ هفته ناکامی در لیگ برتر نوجوانان  گیلان عصر امروز با پیروزی برابر خزر لنگرود که از مدعیان لیگ برتر نوجوانان است‌، طلسم ناکامی های خودرا شکست و به یک پیروزی با ارزش دست یافت .

محمد امین حق پرست، میلاد نوروزی ف رامتین نصیری، علی فیضی ، امیرحسین صابرافقی، علیرضا حسن زاده ، علیرضا علی دخت، مجید جنگ دوست ، امیر صالح ایرانخواه ، محمد رمضانی ،  در نیمه نخست برای شهرداری خمام به میدان رفتند.

* شرح بازی

دیدار این ۲ تیم از حساسیت زیادی بر خورداربود، از یک سو شهرداری خمام برای پایان دادن به ناکامی ها و از سوی دیگر تیم خزر لنگرود برای عقب نماندن ازصدر جدول بازی خوبی به نمایش گذاشتند و بارها دروازه یکدیگر را با خطر مواجه کردند.

نیمه نخست با برتری شهرداری خمام  آغاز شد و این تیم در همان دقایق اولیه می توانست به گل دست یابد که کمک داور  گل شهرداری خمام  را به دلیل آفساید بودند آن مردود اعلام کرد.

در ادامه نیمه نخست بازی متعادل شد و تیم شهرداری خمام به وسیله علیرضا حسن زاده در دقیقه ۳۵ نیمه اول موفق شد دروازه تیم مهمان را باز کند.

در ادامه بازیکنان تیم شهرداری خمام که با به ثمر رساندن گل روحیه مضاعفی پیدا کرده بودند، بازی را کنترل کردند و تیم حریف هم برای رسیدن به گل به ارسال توپهای بلند رو آورد که با درخشش مدافعان شهرداری خمام روز خوبی را پشت سرگذاشتند و اجازه ندادند حریف به گل برسد.

*حواشی بازی

  1. حمید نیک نزاد سرپرست شهرداری خمام یه دلیل اعتراض شدید به داور، داور او از زمین مسابقه اخراج کرد.

 

 

 

انتهای پیام/۵۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads