کد خبر: 177039 - تاریخ: دوشنبه، 22 اکتبر 2018 - 17:37

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان

تربیت نیروهای تراز انقلاب پشتوانه ای برای نظام است

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان گفت: تربیت نیروهای تراز انقلاب پشتوانه خوبی برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خوبان خبر، یاسر تقوی روز یکشنبه در اولین نشست هیئت اندیشه ورز حوزه ارتباطات و رسانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در رشت با بیان اینکه شبهات و تهاجم عدیده از سوی دشمنان انقلاب به سمت جوانان و دانش آموزان ما غیر قابل اغماض است، افزود: رها کردن و عدم حضور جدی مسئولان امر در این حوزه موجب تهدیدی جدی شده است.
وی با تاکید بر لزوم شناخت دغدغه های نسل آینده ساز و اهمیت کار جدی در حوزه دانش آموزی، اظهار داشت: بر همین اساس و با توجه به اهمیت موضوع، اولین هیئت اندیشه ورز اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در حوزه ارتباطات و رسانه شکل گرفت.
مجید فاریابی، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این جلسه، با اشاره به انرژی و ظرفیت بسیار بالای دانش آموزان گفت: هر جا که ما به دانش آموزان فرصت فعالیت و کار داده ایم، شاهد اتفاقات بسیار خوب بوده ایم.
وی، با بیان اینکه هیچ نهادی به تنهایی قادر نخواهد بود در عرصه پیشگیری از تهاجم دشمنان موفق باشد، اضافه کرد: هر اندازه که در عرصه پیشگیری از آسیب های اجتماعی هزینه کنیم، یک سرمایه گذاری بزرگ است.

انتهای پیام/۱۲۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads