کد خبر: 176439 - تاریخ: شنبه، 13 اکتبر 2018 - 09:47

در راستای ترویج فرهنگ ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفت

اعزام ۱۳۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشاء به مناطق عملیاتی ‌غرب کشور

فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت از اعزام ۱۳۰نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس متوسطه دوره دوم این بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشا در قالب سه دستگاه اتوبوس به مناطق علمیاتی ‌غرب کشور خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ سرهنگ حسن امینی صبح امروز در جریان اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشاء  به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اظهار کرد: ۱۳۰ نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس متوسطه دوره دوم به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه مقداد رشت مدت‌زمان این سفر معنوی را سه روز و در قالب سه  دستگاه اتوبوس عنوان کرد و افزود: دانش‌آموزان در این سفر از مناطق عملیاتی ‌غرب کشور در کرمانشاه به ویژه کرند، یادمان شهدای مرصاد، پل دختر و یادمان شهدای سرپل ذهاب بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به نقش اثرگذار اردوهای معنوی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان گفت: جوانان امروز با دیدن مناطق عملیاتی از نزدیک می‌توانند رشادت‌های دلاورمردان زمان جنگ را بهتر درک کنند و این مساله به طور قطع تاثیرات مطلوبی در شکل‌گیری شخصیت نسل امروز انقلاب دارد.

 

 

انتهای پیام/۳

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads