کد خبر: 175366 - تاریخ: چهارشنبه، 26 سپتامبر 2018 - 14:44

به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد

دیدار مسؤولان با ۳ خانواده معظم شهید در بخش خمام

؛ مسولان بخش خمام در پنجمین روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس با سه خانواده معظم شهدا در خمام  دیدار و با آنها گفت‌وگو کردند.

به گزارش خوبان خبر؛ مسولان بخش خمام در  پنجمین روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس با سه خانواده معظم شهدا در خمام دیدار و با آنها گفت‌وگو کردند.

در این دیدارها سرهنگ حسن امینی فرمانده سپاه مقداد رشت ، صغری معرف نیکان معاون بخشدار خمام، و دیگر مسولان محلی حضور داشتند.

مسؤولان بخش خمام  در ابتدا با خانواده محمد رضا یوسفی پور دیدار کردند؛ این شهید در ۱۸ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۶۵منطقه سومار به درجه شهادت نائل شد.

دیدار با خانواده معظم شهید اسماعیل قاسم نژاد، از دیگر برنامه‌‌های مسؤولان بخش خمام بود که این شهید سرباز سپاه نیز در ۲۶ دی ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه  شلمچه به درجه شهادت نائل شد.

خانواده معظم شهید سید محمد بهبودی ، از شهدای هشت سال دفاع مقدس که در ۱۹ آذر ماه سال ۱۳۶۶ در منطقه کوشک به شهادت رسید، هدف آخر مسؤولان در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا بود.

سرهنگ حسن امینی فرمانده سپاه مقداد رشت در حاشیه این دیدار درگفتگو با خبرنگارما اظهار داشت:دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، یکی از برنامه‌های مهم در هفته دفاع مقدس است که همواره مد نظر قرار دارد.

خانواده شهدا و ایثارگران از افتخارات کشور ما هستند و مردم ایران نیز همواره نشان دادند که قدردان خون شهیدان انقلاب اسلامی هستند. افزود: امروز اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون حماسه آفرینی شهیدان، جانبازان و ایثارگران است و همه ما باید قدردان خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشیم.

 

 

 

انتهای پیام/۲۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads