کد خبر: 173565 - تاریخ: شنبه، 1 سپتامبر 2018 - 09:10

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان:

مشارکت استانداری گیلان در رویداد استارتاپی کشوری در حوزه کارآفرینی روستایی

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان از مشارکت استانداری گیلان در رویداد استارتاپی کشوری در حوزه کارآفرینی روستایی خبر داد و افزود : برگزاری رویدادهای استارت آپی در حوزه کار آفرینی روستایی به عنوان یک سیاست تشویقی در جهت خلق نوآوری و کمک به تبدیل ایده ها به کسب و کارهای نو و همچنین حل معضلات و چالش های پیش رو در حوزه کسب و کارهای آینده روستا ضروری است .

به گزارش خوبان، سید مازیار سید نژاد در جلسه هماهنگی رویداد استارت آپی منطقه یک کشور ضمن اشاره به تجربه دهه های گذشته در زمینه برنامه ریزی و مدیریت توسعه روستایی در سطح کشور گفت : تجربه نشان داده صرف تامین خدمات زیر بنایی و روبنایی در روستاها منجر به تحقق توسعه پایدار روستایی و عدم مهاجرت روستاییان به شهرها نخواهد شد که در همین راستا در سالیان اخیر برنامه ریزی و اقدامات اجرایی به منظور حمایت از طرح های اشتغالزای روستایی و توسعه اشتغال پایدار در روستاها در کنار تامین زیر ساخت های مورد نیاز روستاییان صورت پذیرفته است .

وی افزود :  تجربه موفق استان گیلان در برگزاری اولین رویداد استارت آپی در حوزه کار آفرینی در سال گذشته منجر به شکل گیری ستاد کسب و کارهای آینده روستا و برنامه ریزی برای برگزاری سلسله رویدادهای استارت آپی با موضوع کارآفرینی روستایی در سطح کشور توسط معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گردیده است .

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری در ادامه با بیان اینکه در همین راستا اولین رویداد در منطقه یک کشور از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۳ شهریور ماه سال جاری به میزبانی استان قزوین برگزار خواهد شد گفت : دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان با اعزام ۲۶ نفر از منتخبین صاحب ایده و طرح های نو در زمینه کسب و کارهای روستایی در این رویداد حضور خواهد داشت.

سید نژاد ضمن تشکر از همکاری به عمل آمده از ناحیه پارک علم و فناوری استان در خصوص رویداد مذکور از آمادگی این دفتر جهت حمایت از ایده ها و طرح های منتخب از طریق کمک به جذب مجوزهای لازم از دستگاهای اجرایی و اعطای تسهیلات بانکی کم بهره خبر داد .

انتهای پیام/۳۳

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads