کد خبر: 17354 - تاریخ: شنبه، 26 ژانویه 2013 - 10:59

خودداری کاخ سفید از تبریک به نتانیاهو

سخنگوی کاخ سفید با خودداری از تبریک به بنیامین نتانیاهو به علت پیروزی ضعیف در انتخابات، برگزاری آن را به صهیونیست‌ها تبریک گفت. به گزارش خوبان،  فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، کاخ سفید با صدور بیانیه‌ای برگزاری انتخابات قانونگذاری را به ساکنان اسرائیل تبریک گفت. در این بیانیه آمده است که باراک اوباما رئیس […]

سخنگوی کاخ سفید با خودداری از تبریک به بنیامین نتانیاهو به علت پیروزی ضعیف در انتخابات، برگزاری آن را به صهیونیست‌ها تبریک گفت.

به گزارش خوبان،  فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، کاخ سفید با صدور بیانیه‌ای برگزاری انتخابات قانونگذاری را به ساکنان اسرائیل تبریک گفت. در این بیانیه آمده است که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به زودی با بنیامین نتانیاهو که احتمالا در قدرت باقی خواهد ماند، تماس می گیرد.
جی کارنی سخنگوی کاخ سفید در این رابطه به نتایج منتشر شده از انتخابات اسرائیل هیچ اشاره ای نکرده و بدون تبریک به نتانیاهو برای پیروزی ضعیف در انتخابات، برگزاری این انتخابات را به شهرک نشینان صهیونیست تبریک گفت.
وی ادامه داد: فکر می‌کنم که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا احتمالا با بنیامین نتانیاهو تماس خواهد گرفت. وی در این سخنان بار دیگر بر تمایل واشنگتن در از سر گیری مذاکرات صلح مستقیم ببین اسرائیل و فلسطینی‌ها تاکید کرد.
کارنی خاطرنشان کرد که باید مذاکرات مستقیم میان دو طرف آغاز شود تا موضوع راهکار حل دو دولت که برای فلسطینی‌ها تمامیتی که متعلق به آنها است را محقق می کند، به بررسی و اجرا گذاشته شود، ازسوی دیگر اسرائیل و ساکنان آن نیز به امنیت نیاز دارند.
انتهای پیام/

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads