کد خبر: 172644 - تاریخ: دوشنبه، 20 آگوست 2018 - 17:28

نماینده مردم رشت در مجلس پاسخ داد :

آیا یارانه نقدی هر ایرانی به ۹۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت؟

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها، گفت: اگر ۱۱۰ هزار میلیارد تومان ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها از سوی شرکت ملی نفت پرداخت شود می‌توان یارانه‌ها را دو برابر کرد.

به گزارش خوبان، کوچکی نژاد اعلام نمود که شرکت ملی نفت چندین هزار میلیارد تومان به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها بدهکار است که اگر آن را پرداخت کند، افزایش یارانه به ۹۰ هزار تومان حتمی است.

جبار کوچکی‌نژاد، رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها، در مورد افزایش یارانه اعلام کرد که این طرح قرار است اجرایی شود.

وی در مورد کمک به شرکت‌ها و سازمان‌ها اعلام کرد که تعدادی نیرو ماموریت دارند تا در شرکت‌ها حضور یابند و مشخص کنند که پول در محل معین هزینه شده است یا خیر. وی ادامه داد که براساس ماده ۸ قانون ستاد هدفمندی یارانه‌ها، دولت می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند و البته تاکنون هم به صورت بلاعوض به برخی شرکت‌ها کمک کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد که یارانه ۴۵ هزار تومانی کمکی به خانوار نمی‌کند و بهتر است میزان آن افزایش یابد.

وی گفت که براساس تحقیق و تفحص مشخص خواهد شد که درآمد دولت از محل هدفمندی چقدر است و اضافه کرد که شرکت ملی نفت چندین هزار میلیارد تومان پول سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها را پرداخت نکرده که اگر این پول‌ پرداخت شود، یقینا یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی دو برابر می‌شود.

وی در پایان گفت که منتظرند شرکت ملی نفت ۱۱۰ هزار میلیارد تومان ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها را پرداخت کند تا بتوانند طرح افزایش یارانه را اجرایی کنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/۳۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads