کد خبر: 172109 - تاریخ: یکشنبه، 12 آگوست 2018 - 09:07

سوءاستفاده‌کنندگان از برند چای ارگانیک منتظر برخورد قانونی باشند

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت:‌ افرادی که به نفع خود از برند چای ارگانیک سوءاستفاده کرده‌اند باید تاوان این کار خود را پس داده و منتظر برخوردهای قانونی باشند.

به گزارش خوبان خبر، ذبیح‌الله نیکفر شامگاه شنبه در جلسه مجمع نمایندگان استان گیلان در رشت اظهار داشت:‌ برخی افرادی که از برند چای ارگانیک سوءاستفاده کرده و میلیاردها تومان از آن سود برده‌اند باید به‌زودی منتظر عواقب قانونی اعمال خود باشند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان اینکه خاستگاه اصلی چای در کشور شهرستان لاهیجان است بیان داشت:‌ اعتلای هرچه بیشتر این صنعت، توسعه فعالیت تولید چای ‌ارگانیک و حمایت از کشاورزان همواره از موضوعات بسیار مهم نمایندگان استان گیلان در مجلس است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر اینکه چای ارگانیک باید به عنوان یک برند در کشور مطرح شود تصریح کرد:‌ اخیراً افرادی تحت لوای برندسازی چای ارگانیک میلیاردها تومان به نفع شخصی خود سوءاستفاده کرده‌اند اما باید منتظر عواقب سخت تخلفات انجام شده باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس نیز در این مراسم با بیان اینکه با دردها و مشکلات حوزه ورزش کاملاً آشنایی دارد اظهار داشت:‌ اینکه برخی رسانه‌ها ورود بنده به حوزه باشگاه استقلال جهت کمک به حل و فصل مشکلات این تیم را شدیداً مورد انتقاد قرار می‌دهند برایم کمی عجیب است.

محمدصادق حسنی با بیان اینکه همواره در کنار باشگاه سپیدرود بوده و بدون منت و فضاسازی رسانه‌ای برای کمک به آن تلاش کرده است تصریح کرد:‌ بنده از روز نخست در کنار این باشگاه و هواداران پرشور آن بودم و برای کمک به حل مشکلات این تیم مردمی از هیچ کوششی دریغ نکرده‌ام.

عضو کمیسیون کشاورزی،‌ آب و منابع طبیعی مجلس تعامل نمایندگان استان گیلان را ضروری خواند و خاطرنشان کرد:‌ به عقیده بنده همه ما باید اصول درست تعامل با یکدیگر را با وجود سلایق مختلف جناحی یاد بگیریم در غیر اینصورت هیچ پیشرفتی در استان گیلان رخ نخواهد داد.

نماینده مردم رودبار در مجلس نیز در این جلسه ضمن قدردانی از مقام اصحاب رسانه و خبرنگاران عنوان کرد:‌ افرادی که در حوزه‌های بسیار حساسی نظیر رسانه فعالیت می‌کنند باید ضمن عمل به تعهدات کاری و حرفه‌ای خود و رعایت احترام متقابل از هوش بسیار بالایی برخوردار باشند.

منوچهر جمالی به فعالیت‌هایی که در یک ساله اخیر برای حمایت از برخی بیماران صعب‌العلاج انجام شد اشاره کرد و گفت:‌ در سال‌های اخیر قانون مشخصی برای حمایت از بیماران سرطانی،‌ اوتیسم،‌ تالاسمی و نظایر این وجود نداشت اما در حال حاضر مسیرهای قانونی جهت حمایت آن‌ها فراهم شده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هموار کردن مسیر توسعه برای کشور،‌ استان و شهرستان را هدف نهایی نمایندگان گیلان خواند و ابراز داشت:‌ بسیاری از مشکلاتی که در شهرستان‌ها وجود دارد تنها با تعامل مجمع نمایندگان گیلان قابل حل است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس نیز در این مراسم، کشاورزی،‌ صنعت و گردشگری را سه محور اصلی توسعه گیلان اعلام کرد و افزود:‌ مجموعه برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌های کلان در استان گیلان باید به سمتی پیش برود که توسعه گیلان در محورهای یاد ‌شده به‌خوبی محقق شود.

مهرداد لاهوتی به تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری اشاره کرد و درباره آن اظهار داشت:‌ طبق برنامه و افق ۱۴۰۴ کشورمان باید در حوزه گردشگری به حدود ۳۰ میلیارد دلار درآمد گردشگری برسد بنابراین باید زمینه‌ها و ساختارهای آن در هر کدام از استان‌ها مهیا شود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس نیز در این مراسم با تأکید بر حفظ حرمت‌ها و بیان انتقادات سازنده ‌ابراز داشت:‌ یکی از بزرگترین مشکلاتی که ما در استان گیلان به شدت با آن مواجه هستیم عدم تحمل سلایق و تلاش برای به زمین زدن و شکست یک فرد مسئول با هر روش غیراخلاقی است.

کاظم دلخوش حجم کارها و فعالیت‌های عمرانی انجام شده در شهرستان صومعه‌سرا را بسیار زیاد و چشمگیر اعلام کرد و بیان داشت:‌ نهضت آسفالت راه روستایی،‌ ساخت امکانات و سالن‌های ورزشی،‌ احداث درمانگاه‌ها و بسیاری از خدمات دیگر از جمله برخی از این فعالیت‌های انجام شده است.

انتهای پیام/م


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads