کد خبر: 171868 - تاریخ: چهارشنبه، 8 آگوست 2018 - 08:46

سردار سلامی در لنگرود:

جنگ اقتصادی در دستور کار آمریکا علیه ایران/ملت ایران در برابر دشمنی ها از کشور دفاع می کند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران با اقتدار در برابر همه دشمنی ها ایستاده است و از کشور دفاع می کند.

 به گزارش خوبان ، سردار حسین سلامی شامگاه سه شنبه در مراسم نخستین سالگرد شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور شلمانی در گلزار شهدای شلمان شهرستان لنگرود در شرق استان گیلان افزود: آمریکا می خواهد با جنگ روانی، مردم ایران را در برابر مسئولان قرار دهد تا آنان را مجبور به مذاکره با این کشور شوند اما ملت ایران با بصیرت و آگاهی درس مهمی خواهند داد.
وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته، شاهد دشمنی ها و توطئه های فراوانی بوده و بیش از سایر کشورها در معرض تهدید قرار گرفته ولی تا به امروز مردم ما با ایثار و شهادت ، اجازه نداده اند دشمنان به هدف شوم خود برسند.
جانشین فرمانده کل سپاه اظهار داشت: طی چهار دهه گذشته دشمنان این نظام در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی بوده و با بهره گیری از همه ابزارها به دنبال نابودی انقلاب و نظام مقدس اسلامی هستند که وجود همین شهدا و ادامه راه آنان ، دلیل عدم موفقیت آنهاست.
وی ادامه داد: دشمن می خواهد با جنگ اقتصادی، ایران را به زانو درآورد ولی ملت ما با تکیه به قدرت الهی و همچنین پیروی از منویات مقام معظم رهبری و ایمان، به پیروزی خواهد رسید.
سردار سلامی با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال ایجاد خاورمیانه امن برای رژیم صهیونیستی است، تأکید کرد: با وجود همه تلاش های انجام شده، امروز چیزی جز کابوس برای این رژیم جعلی در منطقه وجود ندارد و نخواهد داشت.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه شهید حسین پور متعلق به گیلان، شهرستان لنگرود و شلمان نیست بلکه متعلق به ملت ایران است، گفت: گیلان در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس و همچنین دفاع از حریم اهل بیت (ع) نمونه های فراوانی همانند شهید حسین پور تقدیم کرده و شهدا با پیروی از سرور و سالار شهیدان و فرهنگ عاشورایی در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کردند که این، نشان دهنده عظمت کار شهدا و پیروی از مکتب حسینی است.
جانشین فرمانده کل سپاه ویژگی های شخصیتی شهید حسین پور را برگرفته از تربیت صحیح خانوادگی و سیره و روش ائمه اطهار (ع) و عشق به قرآن دانست و افزود: همه کسانی که خواهان دستیابی به ارزش ها و فضیلت های انسانی هستند، باید از این شهید بزرگوار الگوبرداری کنند.
وی اضافه کرد: شهیدان ما به استقبال خطر می روند و در راه خدا از جان شان نیز می گذرند در حالی که دشمن با نزدیک شدن به خطر، احساس افسردگی و زبونی می کند.

 

انتهای پیام/۳۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads