کد خبر: 170661 - تاریخ: شنبه، 21 جولای 2018 - 22:50

درخشش رزمی‌کاران خمامی در رقابت‌های قهرمانی کاراته دو دای‌دو جوکو کشور

مسابقات دای دو  MFC قهرمانی کشور روز گذشته با حضور 60 رزمی کار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان در مجموعه ورزشي انور شهر ری برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر؛ مسابقات دای دو MFC قهرمانی کشور روز گذشته با حضور 60 رزمی کار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان در مجموعه ورزشي انور شهر ری برگزار شد.

در جریان این رقابتها تیم یین یانگ دو گیلان با حضور رزمی کاران خمامی در رده سنی نوجوانان مقام دوم و در رده سنی جوانان و بزرگسالان در جایگاه سوم قرار گرفتند.

این در حالی است که در رده سنی بزرگسالان مهدی نصیری در وزن 75 کیلوگرم و مهدی افتخاری در وزن 80 کیلوگرم مقام های اول و سوم دست یافتند، در رده سنی جوانان امیرمحمد نصیری در وزن 65+ کیلوگرم به مقام دوم و محمدحسین داوودی در وزن 60+ کیلوگرم مقام سوم را کسب کردند.

همچنین در رده سنی نوجوانان در وزن 45 کیلوگرم ابوالفضل بهبودی مقام اول را از آن خود کرد، در ادامه این مسابقات احسان رسولی ، علی اکبری در وزن 50 کیلوگرم و محمدرضا حاجی پور ،حسین امدادی و نیز در وزن 45 کیلوگرم سوم به طور مشترک سوم شدند.

هدایت تیم منتخب گیلان برعهده استاد ملکی مقدم(بنیانگذار و مسئول سبک یین یانگ دو) بود.

انتهای پیام/86322


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads