کد خبر: 169757 - تاریخ: چهارشنبه، 4 جولای 2018 - 10:42

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان رشت :

نخستین خانه ورزش روستایی بخش خمام در مرزدشت افتتاح شد

نخستین خانه ورزش روستای بخش خمام روز گذشته با حضور مسولین کشوری و استانی افتتاح شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ نخستین خانه ورزش روستای بخش خمام روز گذشته با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی کشور» و قدیر سعیدی‌خواه «رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌هایبومی محلی گیلان و جمعی از مسولین محلی در روستای مرزدشت خمام افتتاح شد.

ایمان سهیلی رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان رشت در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر اظهار داشت : برای فاز اول از تجهیز این خانه روستایی امکاناتی همچون تشک تاتامی، میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی، دارت، طناب و … در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه برای تجهیز و راه اندازی این خانه ورزش روستایی7 میلیون تومان هزینه شده است،افزود:هدف از راه‌اندازی خانه‌های ورزشی در روستاها ترویج و توسعه و یکسان‌سازی ورزش روستاها و دوری از کردن اهالی روستا از مواد مخدر است.

 رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان رشت بیان داشت: ۶ سهیمه خانه ورزش روستا برای روستاهای مختلف بخش خمام در نظر گرفته شده که امیدواریم طی ماه های دیگر دومین خانه ورزش روستای بخش خمام مورد بهره برداری برسد.

انتهای پیام/23


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads