کد خبر: 169283 - تاریخ: سه‌شنبه، 26 ژوئن 2018 - 09:14

رئیس جمهور در پیامی خطاب به قهرمانان سربلند تیم ملی فوتبال:

شما عزیزان برای تحقق رویاهای یک ملت بزرگ جنگیدید

رئیس جمهور در پیامی تاکید کرد: تیم ملی فوتبال ما برای تحقق رویاهای یک ملت بزرگ جنگید و با خودباوری قابل تحسین سرافراز شد.

به گزارش خوبان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور بامداد امروز سه شنبه 5 تیرماه در پیامی به ” ورزشکاران و قهرمانان سربلند تیم ملی فوتبال!” ، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دست اندرکاران، مربیان فکور به‌ویژه سر مربی ارزنده تیم، و یکایک فوتبالیست های عزیز تاکید کرد: شما عزیزان که برای تحقق رویاهای یک ملت بزرگ جنگیدید و با خودباوری قابل تحسین سرافراز شدید؛ افتخار آفرین ملتی هستید که نامش با قهرمانی و پهلوانی سرشته شده و قدردان فداکاری ورزشکاران خود است.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 ورزشکاران و قهرمانان سربلند تیم ملی فوتبال!

درود و سپاس خدا بر شما جوانمردان غیرتمند و با صلابت کشورمان که با همت، هوشمندی و بازی های درخشان خود در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، جلوه دیگری از ملتی یکپارچه، امیدوار و پرتلاش را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتید.

شما عزیزان که برای تحقق رویاهای یک ملت بزرگ جنگیدید و با خودباوری قابل تحسین سرافراز شدید؛ افتخار آفرین ملتی هستید که نامش با قهرمانی و پهلوانی سرشته شده و قدردان فداکاری ورزشکاران خود است.

اینجانب از تمامی دست اندرکاران، مربیان فکور به‌ویژه سر مربی ارزنده تیم، و یکایک فوتبالیست های عزیز تقدیر و تشکر می کنم و موفقیت روزافزون ورزشکاران کشور را در عرصه های مختلف ورزشی، از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads