کد خبر: 169150 - تاریخ: شنبه، 23 ژوئن 2018 - 07:46

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان:

توسعه برنامه های فرهنگی و اجتماعی در سواحل گیلان ضروری است

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با اشاره به اجرای ۳۵ طرح سالم سازی در ۶۸ شناگاه این استان، گفت: توسعه برنامه های فرهنگی و اجتماعی در سواحل گیلان ضروری است.

به گزارش خوبان، بعدازظهر جمعه سواحل رودبنه و سحرخیز محله لاهیجان با حضور مونا ابروفراخ سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان، سازمان های مردم نهاد، بخشدار رودبنه و لاهیجان و جمعی از مدیران شهرستانی پاکسازی شد.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان اجرای برنامه های فرهنگی در سواحل دریای خزر را نیازمند ارائه برنامه منسجم و اصولی دانست و گفت: حضور میلیون ها مسافر و گردشگر در استان های شمالی کشور از جمله گیلان، بهترین فرصت برای اجرای برنامه های فرهنگی و دستیابی به اهداف مورد نظر در این بخش است.

مونا ابروفراخ با تاکید بر توسعه و گسترش برنامه های فرهنگی و اجتماعی در سواحل برای غنی سازی اوقات فراغت خانواده های گیلانی وگردشگران، افزود: با توجه به اینکه استان های شمالی از قطب های گردشگری کشور محسوب می شوند، اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی برای مردم و گردشگران در راستای افزایش انگیزه و تشویق برای سالم نگه داشتن محیط زیست از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به استفاده از طرح های سالم سازی دریا جهت جلوگیری از غرق شدگی، اظهار کرد: برای رفاه حال گردشگران و مردم گیلان پیش بینی های لازم برای اجرای ۳۵ طرح سالم سازی در ۶۸ شناگاه ۹ شهرستان ساحلی گیلان انجام شده است.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان باتأکید بر ضرورت پاکسازی مستمر سواحل، پایش و نظارت ویژه این مناطق، گفت: در همین راستا ۱۹ دستگاه خدمات رسان در ۹ شهرستان ساحلی استان در قالب کمیته های ۹ گانه خود را برای خدمات رسانی به مردم در سواحل آماده می کنند.

انتهای پیام/ 4327535

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads