کد خبر: 168723 - تاریخ: جمعه، 15 ژوئن 2018 - 14:43

خوبان خبر گزارش می‌دهد

تیم فوتسال فروشگاه رائی قهرمان جام رمضان شد/ پرونده جام رمضان خمام بسته شد

نویسنده :سارا احمدی

با پایان یافتن مسابقات فوتسال جام رمضان درخمام تیم فروشگاه رائی توانست مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خوبان خبر؛  رقابت‌های جام رمضان فوتسال خمام  آنقدر حساس و جذاب بود که بسیاری از چهره‌های سرشناس و مطرح فوتبال استان را به سالن تختی خمام  کشاند تا دیدار نهایی این جام را از نزدیک نظاره کنند.

محمدرضا پورهادی ناظر و نماینده فدراسیون فوتبال ایران،سید هادی موسوی بازیکن سپیدرود رشت ، احسان عبدی  بازیکن سابق ماشین سازی و دیگر چهره های ورزشی و مسولین بخش در سالن حضور داشتند و مسابقه رده بندی و فینال این دوره از جام رمضان را دیدند.

در  دیدار رده بندی مسابقات تیم گالری سبدا به مصاف شهدای چاپارخانه رفت که در وقت قانونی این دیدار با نتیجه صفر بر صفر خاتمه یافت و کار به ضربات سرنوشت‌ساز پنالتی رسید که در ماراتن پنالتی‌ها تیم گالری سبدا توانست با نتیجه 6بر5 بر شهدای چاپارخانه غلبه کند و عنوان سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

اما در فینال این رقابتها دو تیم فروشگاه رائی خمام  و کلید سازی معلم رشت مقابل هم  قرار گرفتند که در نیمه نخست تیم فروشگاه رائی خمام توانست دو بر صفر به برتری برسد و با خیالی آسوده برای استراحت به رختکن برود.

با آغاز نیمه دوم تیم فوتسال  کلید سازی معلم رشت توانست در یک ضدحمله گل اول خود را به ثمر برساند و اختلاف را به حداقل برساند، در ادامه این بازی تیم فوتسال فروشگاه رائی خمام گل سوم خود را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و این تیم دو گل دیگر را نیز وارد دروازه تیم فوتسال کلید سازی معلم رشت کرد و پنچ بر یک از حریف خود را مغلوب و کاپ قهرمانی این دوره از مسابقات را در خانه نگه‌ دارد.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور مسئولین بخش ، اهداء کاپ قهرمانی، لوح تقدیر و جوایز نقدی از سوی  کمیته هیات فوتیال و  مسولان برگزار کننده پایان رسید.

کاپ اخلاق این مسابقات به تیم شهید حبیب روحی اهداء شد و بنیامین عموزاد نیز به عنوان بهترین بازیکن مسابقات معرفی شد.

گفتنی است در حاشیه مراسم اختتامیه از پیشکسوتان و بازیکنان خمامی شاغل در تیم های لیگ برتر و دسته یک به رسم یاد بود جوایزی اهدا شد.

 

 

انتهای پیام/2132


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads