کد خبر: 168243 - تاریخ: پنج‌شنبه، 7 ژوئن 2018 - 20:36

دعوت امام جمعه و بخشدار خمام از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس:

روز قدس روز استقامت در برابر جنایات و وحشی گری های رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی است

در بخشی از این پیام آمده است : روز قدس روز استقامت، عزت، انسجام جهانی و همبستگی مسلمانان و بلکه همه مستضعفان در برابر جنایات، تجاوزها و وحشی¬گری های رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی است.

به گزارش خوبان؛ امام جمعه و بخشدار خمام طی پیام مشترکی به‌مناسبت روز قدس، ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه، مردم را برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

متن کامل این پیام که به‌ امضای حجت‌الاسلام حامد اسدا…زاده امام جمعه و علیرضا مسچیان بخشدار خمام، چنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در بخشی از این پیام آمده است : روز قدس روز استقامت، عزت، انسجام جهانی و همبستگی مسلمانان و بلکه همه مستضعفان در برابر جنایات، تجاوزها و وحشی¬گری های رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی است.

در این بیانیه تأکید شده است: دنیای امروز با تجربه خطرات جریان های تروریستی تکفیری بیش از گذشته به خباثت اربابان منطقه ای و حامیان صهیونیست آنها پی برده است. اسلام عزیز نیز از ارتجاع کشورهای به ظاهر اسلامی چه ضررهایی را که متحمل نشده است. به نام دین، شمشیر را علیه دین کشیده اند و به جای دفاع از مظلومان عالم و مبارزه با استکبار، به جان مسلمانان افتاده و مسلمان کشی به راه انداخته اند.

در بیانیه فوق آمده است: بی شک بر اساس فرموده امام راحل (ره)، همچنان مسئله قدس اولین موضوع جهان اسلام و مسلمانان عالم است، و این نگاه عمیق امام راحل و تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نشأت گرفته از عمق بینش و بصیرت انقلابی ایشان دارد؛ که باعث شده است که با گذشت بیش از ۷۰ سال از جنایات¬های وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی، هنوز روز جهانی قدس را خطری برای موجودیت خود بدانند و تردیدی نداریم که بر اساس پیش بینی رهبر حکیم انقلاب، اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

اینجانبان ضمن اعلام انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی و همه مستکبران جهان، از مردم فهیم، آگاه و ولایتمدار بخش خمام دعوت می‌کنیم همراه با مردم ایران و مسلمانان جهان، با هر سلیقه وتفکر سیاسی همچون سال‌ های گذشته با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت بی‌دریغ از مبارزات ملت مظلوم فلسطین،سوریه،عراق،یمن وبحرین،پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس،یاوه ‌گویی‌های رژیم سعودی و دیگر مدعیان دروغین حقوق بشر داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد.

حامد اسدالله زاده امام جمعه بخش خمام

علیرضا مسچیان بخشدار خمام

 

انتهای پیام/451321


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads