کد خبر: 167116 - تاریخ: پنج‌شنبه، 17 می 2018 - 20:28

پس از بررسی کمیته فنی باشگاه سپیدرود؛

نادر دست نشان سرمربی سپیدرود رشت شد

به پیشنهاد کمیته فنی و تایید هیات مدیره باشگاه سپیدرود، نادر دست نشان به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب شد.

به گزارش خوبان، روابط عمومی باشگاه سپیدرود اعلام کرد: کمیته فنی باشگاه سپیدرود پس از بررسی برنامه مربیان پیشنهادی جهت انتخاب پست سرمربیگری سپیدرود، اعضا بر روی انتخاب نادر دست نشان به جمع بندی رسیدند و این امر به رفیعی مدیرعامل باشگاه سپیدرود اعلام شد.

در جلسه ای که با حضور اعضای هیات مدیره برگزار شد، در ارتباط با گزینه انتخابی کمیته فنی به بحث و تبادل نظر پرداختند و در نهایت با انتخاب نادر دست نشان به عنوان سرمربی سپیدرود در لیگ برتر فصل ۹۷-۹۸ موافقت کردند و به مدیرعامل اختیار دادند تا وی با دست نشان به عنوان سرمربی اقدام به عقد قرارداد نماید.

نادر دست نشان پیش از این سابقه سرمربیگری در سطح نخست فوتبال ایران با تیم های؛ پگاه گیلان، صنعت نفت آبادان، را دارد و همچنین توانسته با چهار تیم مس کرمان، استیل آذین تهران، نفت تهران و آبادان به لیگ برتر صعود نماید. و موفق شده بود با تیم های شهید قندی یزد، نساجی مازندران، پیام مشهد و شهرداری بندرعباس تا مرحله پلی آف صعود به لیگ برتر رهنمون سازد.

 

انتهای پیام/2132

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads