کد خبر: 167029 - تاریخ: چهارشنبه، 16 می 2018 - 18:46

یادداشت / حسین حسنلی

مقاومت مسلحانه

ملت فلسطین امروز می داند راهی به جز مقاومت مسلحانه وجود ندارد و با راهکار‌های مسالمت آمیز راهی به جایی نمی‌برند.

به گزارش خوبان، حسین حسنلی ؛ تحولات فلسطین در مرحله حساس و سرنوشت سازی قرار گرفته است که میتواند آینده فلسطین اشغالی را رقم زند. اگر ملت فلسطین در این رخداد‌ها عقب نشینی کنند و بر ظلم صهیونیست سکوت کنند، رژیم صهیونیست توانسته است گام بزرگی در پیشبرد اهداف خود بردارد و در سال‌های آینده هم شاهد انتقال دیگر سفارت‌های کشور‌های غربی به قدس خواهیم بود.

اما شاهد هستیم غیرت مردم فلسطین و منطقه توانسته است این تهدید بزرگ را به فرصتی تبدیل کرده تا شاهد خشم عمومی علیه رژیم صهیونیست و متحدانش باشیم.

مردم فلسطین فهمیده اند که رژیم‌های رسمی عربی و تشکیلات خودگران فلسطین در جبهه دشمن و علیه حقوق آن‌ها نقش ایفا میکند. مردم فلسطین به خوبی فهمیده است باید برای رسیدن به اهداف خود از سد رژیم‌های عربی خودفروخته و تشکیلات خودگران فلسطین عبور کند و با همراهی متحدین واقعی خود در منطقه خشم عمومی خود علیه رژیم صهیونیست نشان دهد تا نه تنها به ننگ و عار قیومیت رژیم صهیونیستی تن ندهد بلکه سرزمین‌های اشغالی باز پس گیرد.

ملت فلسطین امروز میداند راهی به جز مقاومت مسلحانه وجود ندارد و با راهکار‌های مسالمت آمیز راهی به جایی نمی‌برند. آتشی که راهپیمایی‌های ماه‌های اخیر برافروخته، زبانه‌های آن طی جمعه‌های آینده ارکان موجودیت اسرائیل را به لرزه در خواهد آورد.

*حسین حسنلی-  مسئول کمیسیون سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

پایگاه خبری تحلیلی خوبان خبر: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads