کد خبر: 165338 - تاریخ: چهارشنبه، 18 آوریل 2018 - 10:05

نماینده ولی فقیه در گیلان:

نیروهای مسلح اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشیدند

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به دلاورمردی های نیروهای مسلح در جنگ هشت ساله ، گفت: نیروهای مسلح در جنگ هشت ساله اقتدار نظام مقدس اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش خوبان،  آیت الله رسول فلاحتی صبح چهارشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان گیلان ضمن تبریک ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ۲۹ فروردین ماه یادآور دلاور مردی ها نیروهای ارتش در سه جبهه زمین، هوا و دریا برعلیه دشمن بعثی بوده است.

وی با تأکید بر حفظ این ارزش ها و انتقال ها به نسل های جوان جامعه، افزود: این نیروها در عرصه های مختلف درخشان و باصلابت بوده و اقتدار نظام مقدس اسلامی را برای همگان به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به اقدامات و فعالیت های ارتش در دو حوزه درون و برون سازمانی، گفت: حمایت و پشتیبانی از نظام مقدس اسلامی، رهبری معظم، حفظ تمامیت ارضی و همچنین تربیت نیروهای مومن و معتقد ازجمله فعالیت های ارتش در دو حوزه درون و برون سازمانی است.

وی با بیان اینکه از خودگذشتگی و دلاوری این نیروها در هشت سال دفاع مقدس سبب شد که حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان این نظام نیافتد، خاطرنشان کرد: این توان، اقتدار و قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد سبب شده که دشمنان نظام تصور تجاوز به این خاک پاک را نکنند.

امام جمعه رشت همچنین یادآورشد: همانگونه که در جنگ سخت با توجه به توان داخلی هیچ قدرتی به خود اجازه تجاوز به این خاک را نمی دهد در حوزه جنگ نرم نیز نیروهای مسلح باید همانند جنگ سخت مقتدرانه عمل کنند.

 

منبع: مهر

انتهای پیام/212


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads