کد خبر: 165298 - تاریخ: سه‌شنبه، 17 آوریل 2018 - 14:15

فرماندار رشت در خشکبیجار عنوان کرد :

دولت تسهیلات ویژه ای برای ایجاد اشتغال در روستاها در نظر گرفته است

 احمدی در بازدید از آببندان چند منظوره روستای شهرستان بخش خشکبیجار پیگیری اجرای طرح گردشگری و بوم گردی آبندان را خواستار شد واذعان کرد: این طرح ها باعت رونق گردشگری و اشتغال برای جوانان  منطقه خواهد شد.

به گزارش خوبان، فرماندار شهرستان رشت در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی در بخش خشکبیجار گفت: با توجه به آغاز فصل کاری، لازم است، اجرای پروژه‌های عمرانی شتاب بیش‌تری به خود گیرند و برای این منظور باید از تمام توان و ظرفیت ها نهایت بهره را ببریم.

 احمدی در بازدید از آببندان چند منظوره روستای شهرستان بخش خشکبیجار پیگیری اجرای طرح گردشگری و بوم گردی آبندان را خواستار شد واذعان کرد: این طرح ها باعت رونق گردشگری و اشتغال برای جوانان  منطقه خواهد شد.

 فرماندار شهرستان رشت در اد امه با حضور در روستای رودپشت پیگیری و توسعه فضای ورزشی را در دستور کار قرار داد و از اجرای طرح لاینینگ نهر روستای شیشه گوراب بازدید و همچنین دستورات لازم جهت هماهنگی تامین قیر خیابان شهید روح لله وهابی صادر نمود.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه با اشاره به بازدید از استخر و طرح بوم گردی روستای جورکویه گفت:  اولویت بندی و داشتن برنامه نیاز مهم و اولیه در سطح روستاها می باشد و داشتن برنامه و اولویت بندی پروژه ها باعث تسریع در اجرای کارها خواهد شد.

احمدی ضمن تاکید بر مشارکت مردم روستا در کمک به اتمام پروژه های عمرانی عنوان کرد:با اجرای به موقع و دقیق پروژه های عمرانی و فرهنگی در روستاها، علاوه بر اشتغالزایی باعث جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرشده و ازمعضلات اجتماعی و حاشیه نشینی شهری کاسته خواهد شد .

 وی با اذعان به ارائه طرح های مختلف از سوی دولت برای اشتغالزایی از جمله طرح مشاغل خرد و خانگی، تکاپو و بوم گردی گفت : دولت تسهیلات ویژه ای برای ایجاد اشتغال در روستاها در نظر گرفته که این فرصت خوبی است تا با ارائه طرح های توجیهی و استفاده از این تسهیلات ضمن رونق اقتصادی زمینه ساز اشتغال روستایی نیز گردد.

انتهای پیام/152521


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads