کد خبر: 164979 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 آوریل 2018 - 13:15

پدر اهورا پس از اجرای حکم

قاتل اهورا تقاضای بخشش نداشت/ شخصا این حکم را اجرا کردم

حوالی ساعت ۶ صبح امروز م.ق قاتل اهورا کودک ۲ساله گیلانی در زندان لاکان رشت به دار مجازات آویخته و اعدام شد.

به گزارش خوبان، میلاد قاسمی پدر اهورا ۲ ساله در خصوص اعدام قاتل اهورا گفت: سحرگاه امروز در شرایطی که مادر قاتل و همسر سابق قاتل به همراه برخی از اعضای خانواده وی در ورودی زندان لاکان رشت برای گرفتن رضایت آمده بودند، خاطرنشان کرد: قاتل در هنگام اجرای حکم هیچ درخواستی برای گرفتن رضایت و بخشش نکرد و بنده شخصاً حکم را اجرا کردم.

وی با بیان اینکه برخی از مردم که قصد حضور در محل اعدام را داشتند نیز مقابل ورودی زندان لاکان حضور یافته بودند، گفت: در زمان اعدام تنها مادربزرگ پدری اهورا، بنده، وکیل بنده و جمعی از مسئولین زندان و دادگستری حضور داشتند و مادر اهورا و وکیل مادر اهورا نیز در محل اعدام حاضر نشدند.

پدر اهورا تصریح کرد: اگرچه تلاش بسیاری از جانب بنده و وکیل بنده برای اجرای حکم در ملا عام صورت گرفته بود تا درس عبرتی برای سایرین باشد، اما متاسفانه بنا به دلایلی این کار انجام نشد که در آینده در این خصوص بیشتر صحبت خواهم کرد. آیا کسی می‌پرسد که چرا مادر اهورا در آخرین دادگاه اهورا هم حاضر نشد؟ آیا کسی می‌پرسد که چرا در هنگام اجرای حکم اعدام قاتل اهورا در محل اجرای حکم حضور نداشت؟ قاتل اهورا در زندان گفته بود یک شب این بچه ۲ ساله را نیمه شب از خانه بیرون کرده و مادر اهورا هیچ کاری در این هنگام انجام نداده بود.

قاسمی که شرایط روحی مناسبی نداشت در پایان با قدردانی از مردم گیلان و سراسر کشور که با ابراز همدردی در این مدت این خانواده داغدار را همراهی و پشتیبانی کردند، از عزیزی فر، وکیل خود نیز تشکر کرد.

 

منبع: رشت بیست

انتهای پیام/88


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads