کد خبر: 164862 - تاریخ: یکشنبه، 8 آوریل 2018 - 10:13

شهردار خمام در نشست با اصحاب رسانه:

رسانه ها باید در مردم امیدآفرین باشند / طرح هادی شهر خمام بازنگری می شود

شهردار خمام در نشست با اصحاب رسانه گفت:با توجه به اتمام دوره 10 ساله طرح هادی شهر شرایط بازنگری این طرح برای اصلاح آن فراهم شده است و ما در این خصوص در حال اقدام هستیم. اگر در طرح هادی خواسته های مردم گنجانده شود نیازی به ارجاع پرونده ها به استانداری نخواهد بود.

به گزارش خوبان، موسی فکور صبح امروز نشست با اصحاب رسانه بخش خمام با تأکید بر نقش امیدآفرینی در رسانه ها اظهار داشت: رسانه ها باید نقاط قوت کشور و جامعه را بیان کند و با بیان واقعیت های جامعه در حوزه مقابله با دشمن عمل خواهد کرد.

وی افزود: مسئولان هم وظیفه دارند کارها را به درستی انجام دهند و انتقال این موضوع توسط رسانه ها امیدآفرین است.

شهردار خمام با تأکید بر اینکه همه باید در جایگاه خود وظایفشان را به درستی انجام دهند گفت: ما نمی گوییم رسانه باید فقط از ما تمجید و تعریف کند بلکه در بعضی جاها نقد رسانه ها هم امیدآفرین است و وقتی مردم ببینند کسانی هستند که حرف آنها را می شنوند امید پیدا می کنند.

فکور ادامه داد:  بازگشایی خیابان امام؛ آسفالت معابر؛ هدایت آب های سطحی و … از جمله اقدامات شهرداری در سال 96 بود و علاوه بر این برنامه های فرهنگی مختلف از جمله جشن انقلاب و … توسط شهرداری صورت گرفت.

وی با اشاره به برنامه های سال 97 شهرداری خمام افزود: بودجه سال 97 حدود 10 میلیارد تومان پیش بینی شده است البته ما می خواستیم این مبلغ را به 15 میلیارد برسانیم.

شهردار خمام گفت: با توجه به اتمام دوره 10 ساله طرح هادی شهر شرایط بازنگری این طرح برای اصلاح آن فراهم شده است و ما در این خصوص در حال اقدام هستیم. اگر در طرح هادی خواسته های مردم گنجانده شود نیازی به ارجاع پرونده ها به استانداری نخواهد بود.

فکور افزود: در بحث عمرانی کفپوش پیاده روها، دیواره سازی رودخانه ها و ساماندهی فاضلاب ها؛ لایروبی رودخانه ها؛ ترمیم جدول های کمربندی علی رغم اینکه تحویل ما نشده است؛ تعریض جاده خشکیبیجار و پیاده روسازی برای آن؛ روکش آسفالت خیابان ها؛ احداث پل خیابان 18 متری و … از جمله برنامه های عمرانی شهرداری برای سال 97 در خمام است.

وی با تأکید بر زیباسازی ورودی شهر خمام ادامه داد: تعریض پل خیابان بوعلی؛ اجرای برنامه های فرهنگی و حمایت از فعالیت های قرآنی و فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه های سال 97 شهرداری است.

شهردار خمام گفت: اتوماسیون اداری در حوزه مدیریت شهرداری در سال 97 در شهرداری راه اندازی خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/45


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads