کد خبر: 163930 - تاریخ: سه‌شنبه، 27 مارس 2018 - 09:05

طی مراسمی ؛

«زهرا قلی پور » به‌ عنوان ریاست اداره‌ی آموزش و پرورش لشت نشا معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه‌ ی ریاست آموزش و پرورش لشت نشا با حضور جمعی از پرسنل آموزش و پرورش در نمازخانه این اداره برگزار گردیده و ضمن تقدیر از زحمات 37 ساله منوچهر تأمینی، زهرا قلی پور به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش لشت نشا معرفی شد.

به گزارش خوبان؛ مراسم تودیع و معارفه‌ ی ریاست آموزش و پرورش لشت نشا با حضور جمعی از پرسنل آموزش و پرورش در نمازخانه این اداره برگزار گردیده و ضمن تقدیر از زحمات 37 ساله منوچهر تأمینی، زهرا قلی پور به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش لشت نشا معرفی شد.
در این آیین محمد امجدی معاون پژوهش و برنامه ریزی با اشاره به نقش مهم خانواده و مدرسه در نظام تعلیم و تربیت گفت: اگر این دو نهاد، که به مثابه دو بال قدرتمند هستند به وظایف خود جامع عمل بپوشانند، یقیناً می توانیم شاهد آموزش و پرورشی پویا و تحول گرا باشیم.
وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه تعلیم و تربیت نیازمند حمایت سازمان های مختلف می باشد و در این راستا استفاده از ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش ضروری است.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گیلان در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از زحمات 37 ساله منوچهر تأمینی در نظام تعلیم و تربیت برای زهرا قلی پور در سمت جدید، آرزوی موفقیت کرد.
زهرا قلی پور سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش لشت نشا هم در این مراسم اظهار امیدواری کرد: به همت همکاران پرتلاش بتوانیم بر توفیقات علمی و فرهنگی این بخش تأثیرگذار، بیفزاییم.

انتهای پیام/8555

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads