کد خبر: 156705 - تاریخ: سه‌شنبه، 19 دسامبر 2017 - 08:09

با بدرقه مسولین؛

اولین گروه جهادی سپاه مقداد شهرستان رشت به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شد

روز گذشته اولین گروه جهادی سپاه مقداد رشت برای کمک به اسکان موقت و دائمی کرند غرب کرمانشاه به این منطقه اعزام شد.

به گزارش خوبان؛ روز گذشته اولین گروه جهادی سپاه مقداد رشت برای کمک به اسکان موقت و دائمی (کرند غرب)کرمانشاه به این منطقه اعزام شد.

سرهنگ یحیی پور فرمانده سپاه مقداد رشت در حاشیه اعزام گروه جهادی سپاه مقداد رشت به کرمانشاه به خبرنگار ما گفت:مردم بخش های خمام ، خشکبیجار ، لشت نشا و دهستان چوکام و زیباکنارارا مردمانی نوع دوست خواند که از همان ساعات ابتدایی وقوع زلزله آمادگی خود را برای اعزام به مناطق آسیب دیده اعلام کردند و افزود: تعداد 10  بسیجی در نخستین اعزام گروه های جهادی با مهارت های عمرانی، ساخت و ساز و تاسیسات به منطقه ی کرند غرب کرمانشاه اعزام شدند
وی گفت: مهمترین هدف اعزام گروه‎های جهادی به مناطق زلزله‎زده را در کمک‎رسانی به نیازمندان، رفع محرومیت‎ها و تسکین آلام مردم آن منطقه عنوان کرد و افزود: دو گروه جهادی مذکور به مدت 10 روز برای بازسازی و آماده‎سازی اسکان موقت «کانکس» به یاری مردم زلزله زده کرمانشاه می‎شتابند.
سرهنگ یحیی پور  بیان داشت: زلزله زدگان نیاز زیادی به خدمات رسانی دارند و در تلاش هستیم به سهم خود خدمات رسانی مطلوبی به آن ها انجام دهیم.

انتهای پیام/455

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads