کد خبر: 156080 - تاریخ: شنبه، 9 دسامبر 2017 - 14:29

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان:

برقراری امنیت بدون بصیرت و آگاهی ممکن نخواهد شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه بینش عمیق کارکنان انتظامی به مسائل اجتماعی، زمینه ساز موفقیت ماموریت‌های خطیر پلیس است، خاطرنشان کرد: برقراری امنیت بدون بصیرت و آگاهی ممکن نخواهد شد.

به گزارش خوبان، سرهنگ مهرداد مهرگان در هفتمين دوره بصيرت غيرتمركزي فرماندهی انتظامی استان گيلان با بيان اينكه نیروی انتظامی در حوزه ماموریت‌های کاری، با مردم، نهادهای حاکمیتی و دولت سروکار دارد، اظهار داشت:‌ بصیرت و بینش عمیق برای ناجا یک ضرورت محسوب می‌شود.
اين مقام انتظامي با بیان اینکه بصیرت قطب‌نمای مومنان است و خط مشی صحیح را به آن‌ها نشان می‌دهد، تصریح کرد:‌ رهنمودهای مقام معظم رهبری بهترین منبع برای ارتقا هوشیاری و بصیرت هستند.
وی با اشاره به اینکه بینش عمیق کارکنان انتظامی به مسائل اجتماعی، زمینه ساز موفقیت ماموریت‌های خطیر پلیس است، خاطرنشان کرد: برقراری امنیت بدون بصیرت و آگاهی ممکن نخواهد شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه افزایش آگاهی مردم در خصوص آسیب‌های فضای مجازی نقش موثری در کاهش ناهنجاری‌ها دارد، تصریح کرد: بصیرت کلید رسیدن جامعه اسلامی به سعادت است.

در ادامه این جلسه، دادستان سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان تلاش نیروی انتظامی برای آموزش در زمینه بصیرت‌افزایی را قابل‌تقدیر توصیف کرد و افزود: قرآن کریم سرچشمه بصیرت است.
عبداللهی با اشاره به اینکه بصیرت به معنای تشخیص حقیقت از موارد شبهه‌ناک و غیرواقعی است، تصریح کرد: بصيرت به انسان براي شناخت حق از باطل كمك مي‌كند.
وی با تاکید بر اینکه اقتدار توام با مهربانی، منش پلیس اسلامی است، خاطرنشان کرد: پلیس باید در پذیرش حق بردبار باشد و نصیحت‌های خیرخواهانه را بپذیرد.
دادستان سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان اعتماد مردم را مهم‌ترين سرمايه نيروي انتظامي برشمرد و اضافه كرد: اين اعتماد به واسطه فعاليت هاي مجاهدانه و بصيرت پليس به دست آمده است.

انتهای پیام/746456


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads