کد خبر: 155377 - تاریخ: پنج‌شنبه، 30 نوامبر 2017 - 14:13

طی مراسمی :

امام جمعه جدید خمام فردا به طور رسمی معرفی می شود

طی حکمی از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان ، حجت الاسلام حامد اسدالله زاده جایگزین حجت‌الاسلام حسین رستمی در سمت امام جمعه ای خمام شد.

به گزارشخوبان ؛ طی حکمی از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان ، حجت الاسلام حامد اسدالله زاده جایگزین حجت‌الاسلام حسین رستمی در سمت امام جمعه ای خمام شد، این در حالی است حجت‌ الاسلام حسین رستمی شاهرودی کمتر از 3 ماه، یعنی از ۲۴ شهریور ماه سال جاری جایگزین حجت‌الاسلام علیرضا عاشوری شده بود.

بر این اساس مراسم معارفه امام جمعه حدید با حضور مسولین فردا جمعه 10 آذر ساعت 10:30 صبح در سالن آمفی تئاتر شهید حق شناس خمام برگزارخواهد شد.

حجت الاسلام اسدالله زاده متولد رودسر است و تحصیلات ابتدایی خود را در اهواز آغاز کرد ، دوران تحصیلی راهنمایی و دبیرستان خود را در موطن خود گذراند و در سال ۱۳۸۱ وارد حوزه علمیه قم شد. سطح یک را در مدرسه امام حسن مجتبی (ع) و امام محمدباقر(ع) و حقانی به اتمام رساند.

وی در سال ۱۳۹۲ موفق شد کارشناسی معارف اسلامی و مدیریت را در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به پایان برساند. اسدالله زاده هم اکنون دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد گرایش مدیریت تحول می باشد.

همچنین وی 2 مقاله علمی ترویجی در حوزه مدیریت اسلامی و چندین مقاله علمی اطلاع رسانی از او به چاپ رسیده است و 2 کتاب در حوزه تربیت نسل جوان از آثار ایشان در دست چاپ است.

 

اخبار مرتبط :

احتمال خداحافظی زود هنگام امام جمعه، از خمام

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه خمام برگزار شد +تصاویر

امام جمعه جدید بخش خمام معرفی شد

اتتهای پیام/11


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads