کد خبر: 154908 - تاریخ: شنبه، 25 نوامبر 2017 - 08:35

عضو هیئت‌رئیسه مجلس:

اتحاد کشورهای مقاومت سناریوی آمریکایی، صهیونیستی و سعودی را با شکست مواجه کرد

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی هدف از ایجاد گروه‌های افراطی را تلاش برای ابقا اسرائیل توصیف کرد و گفت: اتحاد کشورهای مقاومت سناریوی آمریکایی، صهیونیستی و سعودی را با شکست مواجه کرده است.

به گزارش خوبان، اسدالله عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر، داعش را ساخته‌وپرداخته رژیم صهیونیستی، آمریکا و سعودی‌ها دانست و اظهار کرد: استکبار جهانی برای اینکه در کشورهای غیر متعهدی که نسبت به آمریکا موضع دارند، عربستان سعودی را در حاشیه امن قرار دهند زمانی طالبان را به وجود آورد تا افغانستان و پاکستان را ناامن کنند.

وی بابیان اینکه آمریکا و اسرائیل پیوسته در تلاش‌اند تا منطقه را ناامن و در این مجال از منابع کشورهای نهایت استفاده را ببرند، افزود: بعدازاینکه طالبان در شرایط نامناسب قرار گرفتند استکبار و نظام سلطه دست به ایجاد و حمایت از داعش زدند تا جبهه مقاومت در خاورمیانه را تضعیف کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به دست‌وپا زدن استکبار و نظام سلطه برای افزایش عمر کذایی اسرائیل گفت: تمام تنش‌ها و اقداماتی که از سوی آمریکا، سعودی‌ها و کشورهای هم‌پیمان با آن‌ها انجام می‌دهند در جهت این است که منطقه ناامن شود تا اسرائیل بتواند چند صباحی بیشتر به حیات خود ادامه دهد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقض عهدی‌های اسرائیل در منطقه و چپاول گری از اموال و منافع عمومی کشورها خاطرنشان کرد: اسرائیل منابع، انرژی و نفت کشورهای پر منابع را به جیب می‌زند و جنگ‌ها و خونریزی‌هایی را در کشورهای مسلمان به وجود می‌آورند که این اقدام آن‌ها برای همه متقن و روشن شده است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی اتحاد ملت‌های مسلمان را در از بین رفتن داعش مثمر ثمر توصیف کرد و گفت: اتحاد مسلمانان ازجمله کشورهای جبهه مقاومت باعث شد تا داعش نابود شود و سناریوی صهیونیستی آمریکایی و پول نفت سعودی‌ها و مرتجعین عرب با شکست مواجه شوند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه یقیناً در آینده کشورهای مستکبر دست‌به‌کار خواهند شد و اجازه نخواهند داد تا منطقه به آرامش برسد و کشورهای قدرتمندی در منطقه به وجود بیاید، تصریح کرد: استکبار جهانی راه تروریست و حمایت از تروریست‌ها را دنبال می‌کند و یقیناً در آینده‌ای نزدیک سناریوی جدیدی را در منطقه اجرا می‌کنند و منطقه را به آشوب می‌کشند که البته بازهم اتحاد و هوشیاری به‌موقع مسلمانان می‌تواند مکر آن‌ها را با بی‌آبرویی و ناتوانی در مقابل جبهه مقاومت تبدیل کند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads