کد خبر: 154776 - تاریخ: جمعه، 24 نوامبر 2017 - 08:54

مدیرکل امور اجتماعی سازمان اوقاف کشور:

عده‌ای در کشور کلید حل مشکلات را در مصالحه با دشمن می‌دانند

مدیرکل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: عده‌ای در کشور به غلط اعتقاد دارند که اگر با دشمن مصالحه کنیم مشکلات ما حل و رفع می‌شود.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام والمسلمین ولی عادلی در مراسم یادواره شهدای بخش رانکوه املش اظهار داشت: شهدا برای دفاع از حق تا پای جان ایستادند و استقامت کردند و مؤمن واقعی ذلت در کنار خدا بودن را همیشه بر عزت در کنار دشمن خدا بودن ترجیح می‌دهد و سختی و دشواری مسیر در راه خدا را با دل و جان می پذیرد.

وی گفت: عده‌ای اعتقاد دارند که اگر با دشمن مصالحه کنیم بسیاری از مشکلات ما حل و رفع می‌شود در حالی که به هیچ وجه این گونه نبوده و نیست و نخواهد بود؛ مگر کشورهایی که با دشمن خویش کنار آمدند به پیروزی و موفقیت رسیدند و آیا آموزه‌های دینی ما این اجازه را می‌دهد.

مدیرکل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: شهدا بهترین مؤمنانی هستند که عظمتشان یک عظمت استثنایی است و شهدا حقانیت و مشروعیت نظام و انقلاب و ملت ایران هستند و هرگاه شهدا را از یاد ببریم در واقع خویش را از یاد برده‌ و به خود و آیندگان جفا کرده‌ایم.

عادلی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با دست خالی و نیروی ایمان به خدا و روحیه معنوی و جوانان مذهبی خویش در برابر دشمن بعثی با همه حمایت‌هایی که از او می‌شد، ایستادگی کرد و اکنون وقتی می‌خواهند از ملت غیور ایران یاد کنند از شهدا یاد می‌کنند و نباید ذره‌ای در حق شهدا کم لطفی شود.

مدیرکل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: شهدا بهترین شاهد مثال و مصداق برای بیان و ذکر مؤمنان واقعی‌اند که می‌توان معرفی کرد که راضی به رضا و قضای الهی بودند و در مشکلات و سختی‌ها بسیار صبور و شکیبا و در مقابل دشمن شجاع و نترس بودند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads