کد خبر: 154451 - تاریخ: دوشنبه، 20 نوامبر 2017 - 00:07

فرمانده سپاه مقداد رشت:

امروز الگوگیری دیگر کشورها از تفکر و فرهنگ بسیجی است/ فعال شدن گشت‌های بسیجی محله محور از هفته بسیج

یحیی پور گفت: امروز الگوگیری دیگر کشورها از همین تفکر و فرهنگ بسیجی است که مردم مظلوم آن مناطق را به مقابله با استکبار وا می‌دارد وامروز نیز شاهد شکل‌گیری هسته‌های مقاومت در سراسر جهان هستیم که در مقابل نقشه‌های شوم استکباری ایستادگی می‌کند.

به گزارش خوبان: سرهنگ یحیی پور فرمانده سپاه مقداد رشت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:در طول هفته بسیج برنامه‌های شاخص و متنوعی حول محور جهاد فرهنگی، علمی و پژوهشی، امنیتی، خدمات اجتماعی و اقتصاد مقاومتی در همایش‌ها و نشست‌ها برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی بابیان این‌که هفته بسیج از 29 آبان ماه آغاز می‌شود، یادآور شد: بسیج اقتصاد مقاومتی و سازندگی، محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی، بسیج اعتلای فرهنگی و اجتماعی،  بسیج اندیشه ورزی و تولید علم، بسیج مسجد محوری و ولایتمداری، بسیج دولت مقاومت و استکبارستیزی  و جهاد کبیر و علم انقلابی روزشمار هفته بسیج است.

یحیی پور گفت: امروز الگوگیری دیگر کشورها از همین تفکر و فرهنگ بسیجی است که مردم مظلوم آن مناطق را به مقابله با استکبار وا می‌دارد وامروز نیز شاهد شکل‌گیری هسته‌های مقاومت در سراسر جهان هستیم که در مقابل نقشه‌های شوم استکباری ایستادگی می‌کند.

این مسؤول به حادثه تلخی که در غرب کشور اتفاق افتاد، اظهار کرد: نهادهای مسؤول در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند و در این میان پایگاه‌های مقاومت نیز مشارکت داشته و اقدام به دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی همشهریان نوع‌دوست کرده است.

فرمانده سپاه مقداد رشت با قدردانی از این اقدام خیرخواهانه مردم فهیم بخشهای خمام ، خشکبیجار ، لشت نشاء، بیان کرد: کمک‌های دریافتی شامل پوشاک، مواد غذایی، خشکبار، وسایل گرمایشی، پتو و آب معدنی است.

وی بار دیگر با قدردانی از همت و تلاش همه‌ی نهادها، از شهروندان خواست تا کمک‌های خود را از طریق نهادهای مربوطه به دست نیازمندان حقیقی و زلزله زده برسانند.

سرهنگ یحیی پور گفت: هم‌زمان با 5 آذر سالروز بسیج مستضعفین به‌ فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در سال 58 با حضور تمامی بسیجیان سه بخش خمام، خشکبیجار، لشت نشا شاهد برگزاری همایش بسیجیان در سالن تختی خمام خواهیم بود،

فرمانده سپاه مقداد رشت با اشاره به راه‌اندازی گشت محله محور در این بخش خمام ، خشکبیجار و لشت نشا  گفت: آغاز طرح گشت محله ‌محور برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در راستای اینکه بتوانیم امنیت را مردمی و پایدار بکنیم و از وجود بسیجیان به عنوان حافظان محله‌ها و روستاها استفاده می‌کنیم.

وی از افتتاح مسکن مددجویان کمیته امداد که توسط گروههای جهادی در سه بخش خمام ، خشکبیجار و لشت نشا در طول هفته بسیج خبر داد و به دیگر برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: افتتاح دو ساختمان پایگاه مقاومت، برگزاری تورهای ایست و بازرسی و نمایش اقتدار بسیج ،برگزاری مسابقات مختلف ورزشی،، حضور منسجم و پر شور بسیجیان در میعادگاههای نماز جمعه به همراه میقات صالحین، ،تجلیل از بسیجیان نمونه در عرصه خدمت رسانی به مردم و محرومین  از دیگر برنامه‌های هفته نام برد.

وی در پایان گفت: از جمله برنامه های جانبی برگزاری دعاهای کمیل ، توسل ، ندبه و زیارت عاشورا در همه پایگاههای مقاومت به همراه نشستهای بصیرتی و سیاسی با حضور اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/113356


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads