کد خبر: 154322 - تاریخ: جمعه، 17 نوامبر 2017 - 23:41

با سخنرانی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان :

یادواره شهدای روستای چافوچاه بخش لشت نشا برگزار شد

یادواره ۶ شهید والامقام روستای چافوچاه بخش لشت نشا روز گذشته با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش خوبان: همزمان با شهادت رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی (ع) یادواره 6شهید روستای چافوچاه بخش لشت نشا برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین بخش در مسجد این روستا برگزار ،سرهنگ بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید قدردان خون شهدا باشیم، اظهار کرد: ما بر سر سفره امنیتی که به برکت نعمت ولایت و خون شهدا به دست آمده نشسته ایم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان افزود: شهدا به مقامی رسیدند که در طول تاریخ ماندگار و همیشگی شدند و ما برای اینکه شرمنده شهدا نباشیم و باید با روحیه ایثار و انقلابی و مثل شهدا عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید در زندگی خود از شهدا الگو بگیریم، گفت: در زندگی خود به شهدا توسل و به سیره شهدا عمل کرده و راه آنها را که همان راه عزت و سعادت است، ادامه دهیم.

بایرامی به ویژگی ها و خصوصیات شهدا اشاره کرد و افزود: شهدا دشمن شناس و استکبار ستیز و مطیع امر ولایت بودند و ما نیز باید وظیفه داریم تا مانند شهدا، دشمن شناس و دشمن ستیز باشیم.

وی با تاکید بر اینکه همانند شهدا باید زندگی ما رنگ و بوی الهی داشته باشد، اظهار کرد: باید همرنگ شهدا شده و با شهدا عهد و پیمان ببندیم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 

انتهای پیام/1663163


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads