کد خبر: 153203 - تاریخ: جمعه، 3 نوامبر 2017 - 00:03

رییس اداره آموزش و پرورش خشکبیجار مطرح کرد:

آموزش و پرورش به تنهایی توان مقابله با هجمه های فرهنگی علیه جمهوری اسلامی را ندارد

رییس اداره آموزش و پرورش خشکبیجار:آموزش و پرورش به تنهایی توان مقابله با هجمه های فرهنگی علیه جمهوری اسلامی را ندارد.

به گزارش خوبان؛ مسئول و چند تن از دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی خشکبیجار با علیجانی رییس اداره آموزش و پرورش این بخش  دیدار و گفتگو کردند .

این دیدار که پس از قرائت زیارت پر فیض عاشورا و صرف صبحانه کاری با تلاوت کلام الله مجید آغاز شده بود ، محمد رمضان پور نمایندهٔ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان رشت ، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته و در حال انجام اتحادیه در منطقه خشکبیجار را به ریاست اداره و جمع حاضر دررجلسه ارائه نمود .

در ادامه این دیدار،یکی از دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی به قرائت بیانیه و بیان انتظارات اعضای این تشکل انقلابی پرداخت.

در پایان این دیدار ، هادی علیجانی رییس اداره آموزش و پرورش خشکبیجار ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور جمعی از دانش‌آموزان انجمن اسلامی،کار اتحادیه را کمک به فعالیت های تربیتی و پرورشی دانش آموزان در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: آموزش و پرورش به تنهایی توان مقابله با هجمه های فرهنگی علیه جمهوری اسلامی را ندارد و‌ تشکل های امین دانش‌آموزی باید در این عرصه در کنار آموزش و پرورش حضور داشته باشند.

وی در ادامه با قدردانی از نماینده اتحادیه در بخش و فعالیت های اتحادیه افزود:در آموزش و پرورش خشکبیجار ، همچنان از کار ها و برنامه های انقلابی‌ اتحادیه انجمن‌های اسلامی حمایت و همکاری لازم را بعمل می آوریم .

 

 

 

انتهای پیام/668

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. ابوالفضل غریب
     | 2017/11/4 - 18:37
    پاسخ

    تشکل بسیج دانش آموزی و انجمن اسلامی هوز در بخش توسط مسئولین دیده نمیشوند

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads