کد خبر: 152337 - تاریخ: سه‌شنبه، 24 اکتبر 2017 - 01:29

با حضور مسئولین ؛

کانون فرهنگی تبلیغی قائم (عج) خواچکین آعاز به کار کرد

کانون فرهنگی تبلیغی قائم (عج) خواچکین شامگاه روز دوشنبه ۱ آبان ماه با حضور مسئولین آعاز به کار کرد.

به گزارش خوبان؛ کانون فرهنگی تبلیغی قائم (عج) خواچکین شامگاه روز دوشنبه 1 آبان ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین دوستدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت ، علیرضا مسچیان بخشدار خمام و جمعی از خانواده های اعضای این کانون نیر حضور داشتند آعاز به کار کرد.

 رییس اداره تبلیغات اسلامی رشت ضمن تبریک افتتاح کانون فرهنگی تبلیغی قائم (عج) خواچکین اظهار داشت: به خواست خدا یقیناً در طول فعالیت های  کانون فرهنگی تبلیغی قائم (عج) از هیچ حمایتی در جهت رشد و اعتلای اهداف متعالی این  دریغ نخواهد شد.


حجت الاسلام و المسلمین دوستدار ادامه داد: در این کانون علاوه بر روشنگری جوانان، با فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی آشنا و با فعالیت در عرصه های گوناگون، زمینه ی شکوفایی استعدادهای نهفته ی جوانان نیز فراهم خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی رشت یکی از برکات انقلاب را در بخش فرهنگی دانست و عنوان کرد: ماهیت انقلاب اسلامی فرهنگی بوده و با شعار فرهنگی و دینی به بار نشسته است و خوشبختانه طی سالیان گذشته گام‌های مؤثر و مطلوبی در این راستا برداشته شده است.

وی در بخشی از صبحت های خود ضمن تقدیر از گروه تحریریه پایگاه خبری خوبان خبر اظهار داشت: این پایگاه خبری  برای رشد فرهنگ پیش قدم  بوده و از رسانه‌های ارزشی و انقلابی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی رشت در پایان گفت:  دشمن در عرصه فضای مجازی از تمامی ابزار خود برای تضعیف و ضربه زدن به نظام اسلامی به کار بسته است.

به گزارش خوبان؛ از برنامه های اجرا شده این افتتاحیه می توان اجرای سرود ، پخش گلیپ، تقدیر از مادر شهید محمد رضا یوسفی پور اشاره کرد.

 

انتهاای پیام/369


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. پیمان
     | 2017/10/24 - 16:54
    پاسخ
    +6
    -1

    سلام بر همه
    درود بر همه عزیزان، مخصوصا بخشدار خوش فکر شهر ما دکتر مسچیان، که افتخار دادند و همچنین اسپانسر مالی این مراسم آقای سید علی موسوی کشاورز نمونه بخش خمام که برای برگزاری باشکوه این برنامه بسیار زحمت کشیدند، و مکان کانون را در اختیار ما گذاشتن و بار مالی ما را بر دوش میکشن ، همچنین آقای رضا فدایی که با داشتن مشغله های زیاد بسیار تلاش کردند تا این مراسم برگزار شود، اجر همگی عزیزان با آقا امام زمان که کانون ما به اسم ایشان مزین است، درود بر شما

  2. سبحان
     | 2017/10/24 - 23:32
    پاسخ
    +1
    -1

    خسته نباشید ارض میکنم خدمت همه دست اندر کاران و برگزار کنندگان بسیا ر شکوهمند بود .همچنین قدردانی ویزه از زحمات آقای مهندس رضا فدایی عزیز که زحمتهای فراوانی کشیدند برای پا گرفتن و سازماندهی و تشکیل این کانون و همچنین تشکر ویزه از جناب آقای سید علی موسوی که مغازه بزرگی را وقف کانون نمود برای رضای حق تعالی تا این نوجوانان بتوانند به فعلیت های فرهنگی بپردازند. خداوند نگهدارتان سروران . یا علی مدد

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads