کد خبر: 152169 - تاریخ: یکشنبه، 22 اکتبر 2017 - 08:33

رئیس سازمان چای کشور:

دوره خرید تضمینی برگ چای از کشاورزان تمدید شد

رئیس سازمان چای کشور گفت: دوره خرید تضمینی چای تا ۵ آبان ماه در استان‌های گیلان و مازندران تمدید شد و چایکاران می‌توانند به‌منظور تحویل برگ سبز چای خود به کارخانه‌های چای مراجعه کنند.

به گزارش خوبان،  محمدولی روزبهان در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط مساعد آب و هوایی در چند روز اخیر در استان گیلان اظهار داشت: شرایط مطلوب آب و هوایی در چند روز گذشته وضعیتی مطلوب را برای باغات چای به‌وجود آورده است.

رئیس سازمان چای کشور با تاکید بر اینکه تاکنون برخی از چایکاران موفق به برداشت محصول کیفی باغات چای خود نشده‌اند گفت: با توجه به شرایط موجود، تسهیلات بیشتری برای چایکاران به‌منظور بهره‌برداری مطلوب از باغات چای در نظر گرفته شده است.

روزبهان با بیان اینکه براساس اطلاعیه‌های اعلام شده و طبق قوانین، برداشت برگ سبز چای همه ساله 30 مهر به پایان می‌رسید تاکید کرد: دوره خرید تضمینی برگ سبز چای امسال تا 5 آبان‌ماه تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه چایکارانی که تاکنون موفق به برداشت کیفی برگ سبز چای از باغات خود نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به کارخانجات چای نسبت به تحویل برگ سبز چای کیفی اقدام کنند افزود: این اقدام باید طبق استانداردهای اعلام شده صورت گیرد.

رئیس سازمان چای کشور اظهار داشت: تاکنون 105 هزار تن برگ سبز چای و با ارزش ریالی 198 میلیارد تومان از کشاورزان گیلانی و مازندران خریداری شده است.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads