کد خبر: 15050 - تاریخ: پنج‌شنبه، 20 دسامبر 2012 - 19:03

همايش مشترك ائمه جمعه و جماعات با فرماندهان پايگاههاي بسيج بخش خمام + عکس

امام جمعه خمام :در چند ماه آینده چالش عظیم انتخابات را داریم و دشمنان ما بیکار نمی مانند. آن ها در صدد هستند تا دستاوردهای نظام را زیر سوال ببرند.

به گزارش خوبان، همايش مشترك ائمه جمعه و جماعات با فرماندهان پايگاههاي بسيج بخش خمام صبح روز سه شنبه (1391/9/28) با حضور حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام، حسینی بخشدار خمام، ححج الاسلام کنعانی ، اصغر نژاد، صادقی و سرهنگ سیمائی فرمانده سپاه ناحیه مقداد، در سالن شهید حق شناس خمام برگزار گردید.

در این مراسم پس از تلاوت قرآن مجید توسط برادر زحمتکش و ابراز خیر مقدم توسط فرمانده حوزه مقاومت بسیج خمام ، پیام رهبر معظم انقلاب در هجدهمین اجلاس سراسری نماز توسط حجت الاسلام اصغرنژاد معاونت تربیتی اداره آموزش و پرورش خمام قرائت شد. سپس سرهنگ سیمایی طی سخنانی اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری این مراسم نزدیک تر شدن قلوب همه ی آن هایی است  که دل هایشان برای این نظام و فرهنگ این کشور می تپد. و همه ی کسانی که به نحوی در بارور کردن اعتقاد و فرهنگ این منطقه  تلاش می کنند تا به اهداف مشترکی که داریم نزدیک شویم.

وی اظهار داشت: همان طوری که در بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مسجد، در اجلاس سراسری نماز مشاهده نمودیم  که ایشان  مسجد را به عنوان یک موجود زنده دانستند که زنده بودن این موجود نشان از سرحال بودن، پویایی و اثر بخش بودن آن دارد.

سرهنگ سیمائی ادامه داد: یکی از جاذبه هایی که مردم بیش تر به آن توجه می کنند و برای عبادت به آن مراجعه می نمایند مسجد است.  افرادی که متولی مساجد می باشند، تاثیرات عمیقی را بر روی مردمی که در مراسمات مساجد شرکت میکنند دارند. در مسجد ما روحانی داریم که به عنوان مرکز ثقل و رهبریت در آن مکان حضور دارند و هیئت امنا را داریم که مسجد را برای مراجعه و عبادت مردم آماده می کنند. پایگاه مقاومت را داریم برای ساماندهی جوانانی که هرکدام از این ها دارای مسئولیت هایی هستند که برای اجرای برنامه های خود نیاز به تعامل دارند . وی در پایان از حضور همه ی مسئولین و روحانیون حاضر در این مراسم تقدیر و تشکر نمود.

سپس حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام، طی سخنانی پیرامون اهمیت مساجد اظهار داشت: محور همه ی فعالیت های مسلمین مسجد است، پیامبر (ص) نیز از مسجد آغاز کرد و مرکز فرماندهی ، ترویج و تبلیغ نبی مکرم اسلام هم مسجد بود.امروز هم همین طور می باشد، برای حفظ نظام اسلامی باید مساجد را تقویت کنیم. لذا منتظر نباشیم که مسجد حتما روحانی داشته باشد، تا مسجد را باز کنیم . اوایل انقلاب همه ی مساجد ما باز بود و روحانی هم نداشتیم  .فعالیت ها در مساجد بود . الان اگر واقعا منتظر باشیم که مسجد روحانی داشته باشد تا آن را باز کنیم ممکن نیست .  ما مساجد زیادی داریم که باز است و نماز جماعت هم در آن مساجد برگزار می شود. امروزه مساجد برای جامعه بسیار موثر وحدت بخش است.

وی در ادامه اظهار داشت: ما پنج شش ماه دیگر چالش عظیم انتخابات را داریم و دشمنان ما بیکار نمی مانند . آن ها در صدد هستند تا دستاوردهای نظام را زیر سوال ببرند.

وی در پایان سخنانش از برگزاری چنین همایشی توسط سپاه ناحیه مقداد ، و حوزه مقاومت بسیج  تشکر نمود.

SAM_2216

SAM_2269

SAM_2256

SAM_2292

انتهای پیام/67


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads