کد خبر: 150157 - تاریخ: دوشنبه، 25 سپتامبر 2017 - 08:45

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

معنویت، آزادگی، خداباوری و عدالتخواهی رمزهای رسیدن به سعادت هستند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: معنویت، آزادگی، خداباوری و عدالتخواهی رمزهای رسیدن به سعادت هستند.

به گزارش خوبان، آیت الله رمضانی در همایش عاشورائیان گیلان با حضور فرمانده انتظامی استان و جمعی از معاونان و همچنین مسئولان شهری و استانی، با بیان اینکه امام حسین(ع) از چند جهت الگوست، اظهار داشت: حضرت امام حسین (ع) الگوی شیعیان، همه مسلمانان و همه آزادگان جهان است‌.
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مجلس امام حسین(ع)، مجلس تقویت باورها و عقاید است، تصریح کرد: خروجی این محافل باید آراسته شدن به دست اخلاق و ادب باشد.
وی با تاکید بر اینکه دغدغه امام حسین(ع) قرار دادن دین در متن زندگی بوده است، خاطرنشان کرد: اگر خواص در این مورد کوتاهی کنند، عوام نیز کوتاهی خواهند کرد.
آیت ا… رمضانی با بیان اینکه بهترین امت، امتی است که امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه پیاده می کند، اظهار داشت: معنویت، آزادگی، خداباوری و عدالتخواهی رمزهای رسیدن به سعادت هستند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دستگاه امام حسین(ع) یک دستگاه توحیدی است، تصریح کرد: اگر امام دقیق تر به دنیا شناسانده شود، امام همه مردم دنیا خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه پیروان امام حسین(ع) با رفتارشان این امام را معرفی می کنند، خاطرنشان کرد: پیروان امام حسین(ع) باید اهل تعقل، اهل صبر، وفادار و بابصیرت باشند.
آیت ا… رمضانی با بیان اینکه زیارت عاشورا تحلیلی کامل و دقیق بر ماجرای عاشوراست، اظهار داشت: باید بر همین اساس، یزید و شمر را در عصر خود بشناسیم‌.
وی با اشاره به وضعیت نگران کننده مسلمانان در میانمار، تصریح کرد: جنایاتی از این دست ثابت می کند حادثه عاشورا به پایان نرسیده است.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید در مقابل افرادی که قصد تحقیر اسلام و مسلمانان را دارند بایستیم، خاطرنشان کرد: کربلا شعله ای همیشگی در قلب شیعیان است که هرگز خاموش نمی شود.
آیت ا… رمضانی گریه کردن برای امام حسین (ع) از نماز شب نیز بالاتر است، اظهار داشت: تفکر امام حسین باید در این مجالس جاری و ساری شود.
وی با تصریح بر اینکه معرفی هر چه بیشتر امام حسین(ع) در غرب، کاخ های زور و تزویر را فرو خواهد ریخت، بیان داشت: استکبار جهانی از رونق مراسم های عزاداری امام حسین (ع) هراس دارد.

 

انتهای پیام/55


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads