کد خبر: 149132 - تاریخ: شنبه، 16 سپتامبر 2017 - 23:52

خوبان خبر گزارش می دهد/

بخشداری خمام، میهمان وِیژه جشنواره شب های فرهنگی رشت در برج میلاد

بخش خمام، تنها بخش شهرستان رشت بود که در این جشنواره حضور داشت و ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری و تفریحی خود را به مدعوین معرفی کرد.

به گزارش خوبان، جشنواره شب‌های فرهنگی رشت توسط فرمانداری این شهر و همکاری سایر دستگاه‌های متولی از قبیل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری و شورای اسلامی شهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت و همچنین همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی برج میلاد و دبیرخانه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی کلانشهرها و مراکز استان‌ها به مدت ۲ شب متوالی پنجشنبه و جمعه به تاریخ ۲۳ و ۲۴ شهریورماه از ساعت ۱۸ الی ۲۳ در محل برج میلاد تهران برگزار شد.

بخش خمام، تنها بخش شهرستان رشت بود که در این جشنواره حضور داشت و ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری و تفریحی خود را به مدعوین معرفی کرد.

علیرضا مسچیان بخشدار خمام در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر گفت: این اولین بار در تاریخ شهرستان رشت است که فرمانداری این شهرستان اقدام به برپایی چنین نمایشگاهی کرده است و نکته حائز اهمیت این جشنواره حضور بخش خمام به عنوان تنها بخش شهرستان رشت در جشنواره شب‌های فرهنگی رشت است.
وی با بیان اینکه خمام غرفه ای جداگانه در جشنواره داشت افزود: بخش خمام توانست توانمندی های خود را به سمع و نظر همه علاقه مندان در این جشنواره برساند.

علیرضا مسچیان ضمن تشکر از همه عزیزانی که در برپایی این نمایشگاه تلاش کردند اظهار داشت: جاذبه های خمام از جمله مرکز اکوتوریسم روستای جیرسر باقرخاله، روستای بدون بیکار دهنه سر، فشتکه روستای ملی حصیر در قالب کاکت، تصاویر و ویدئو ،کاتالوگ و حلقه‌ی سی‌دی در بین بازدیدکنندگان جشنواره شب‌های فرهنگی شهرستان رشت در برج میلاد توزیع شد.
مسچیان در پایان ابراز امیدواری کرد که فرصتی فراهم شود تا جاذبه های خمام ، به صورت فرا مرزی نیز ارائه شود.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. مرتضی هیبتی
     | 2017/09/17 - 00:27
    پاسخ

    سلام چه فایده ما خمامی ها در همین ایام تعطیل با کاهش شدید فشار اب و قطع اب مواجهیم کاش اقای بخشدار این موضوع را فرا مرزی بیان کنه شاید مشکل حل بشه, چرا بخشداری چارهای نمی اندیشد

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads