کد خبر: 148393 - تاریخ: شنبه، 9 سپتامبر 2017 - 00:33

رئیس شورای شهر لشت نشاء با حضور در تحریریه خوبان خبر :

برای تکمیل کمربندی لشت نشاء نیاز به اعتبار استانی است/ شهردار لشت نشاء تا هفته آتی معرفی می شود

محمد صادقی در رابطه با مهمترین اهداف شورای پنجم گفت:می خواهیم کمربندی شهر را فاز بندی کرده و هر بار یک فاز را راه اندازی کنیم و چون طرح بزرگی است نیاز به اعتبار استانی داریم.

رئیس شورای شهر لشت نشاء با حضور در تحریریه خوبان خبر ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر خم، از عملکرد این رسانه تقدیر کرد.

محمد صادقی، رئیس شورای شهر لشت نشاء در رابطه با انتصاب شهردار این شهر گفت: مردم انتظار دارند که بر اساس موقعیت و شرایط یک شهردار خوب انتخاب شود.

وی با بیان اینکه در این برهه از زمان کسی باید باشد که شهر لشت نشاء را از این وضعیت در بیاورد، اظهار داشت: اگر شهردار بومی شهر باشد بهتر می تواند مشکلات مردم را درک کند.

رئیس شورای شهر لشت نشاء با اشاره به مولفه های مهم مدیریت شهری از جمله ثبات مدیریتی، تعهد و تخصص است افزود: بعد از انتخاب هیئت رئیسه که با حضور نماینده فرماندار و امام جمعه انجام گرفت، پس از رایزنی هایی که صورت گرفت با اکثریت آرا فردی انتخاب شد که تا چند روز آینده معرفی می شود.

وی در رابطه با مهمترین اهداف شورای پنجم گفت:می خواهیم کمربندی شهر را فاز بندی کرده و هر بار یک فاز را راه اندازی کنیم و چون طرح بزرگی است نیاز به اعتبار استانی داریم.

محمد صادقی ادامه داد: از طرح های دیگر دفع آب های سطحی است که با فاضلاب کشی این کار به خوبی انجام می گیرد و همچنین لایه رو بی رودخانه اوشمک بعنوان یکی از پتانسیل های شهر لشت نشاء را در دستور کار داریم.

عضو شورای شهر پنجم در ادامه با بیان اینکه آسفالت کوچه ها و خیابان ها ی شهر لشت نشاء یکی دیگر از طرح های مهم ما است که در طرح های بلند مدت و کوتاه مدت انجام می گیرد، تصریح کرد: متاسفانه حقوق کارمندان شهرداری داده نشده و در حال حاضر طی رایزنی هایی که انجام گرفت مقداری علل حساب به کارمندان داده شده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از مدت معین، گزارش کارهای انجام شده به مردم داده خواهد شد، گفت: همان طور که مطلع هستید بسیاری از زمین های لشت نشاء موقوف است و باید با جذب سرمایه گزار داخلی و خارجی توسعه شهری را به انجام رساند.

این مسئول در پایان گفت : یکی از مولفه های مدیریت بنده وقت گذاشتن زیاد برای مردم، استفاده از پتانسیل ها و رایزنی با مدیران است تا بتوانیم یک کارنامه خوبی داشته باشیم.

 

 

انتهای پیام/654


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads