کد خبر: 148024 - تاریخ: یکشنبه، 3 سپتامبر 2017 - 08:41

علیرضا مسچیان در جلسه شورای آموزش و پرورش خمام:

هدف از اجرای پروژه مهر آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی است

علیرضا مسچیان بخشدار خمام در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت:هدف از اجرای پروژه مهر آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی است.

به گزارش خوبان؛ علیرضا مسچیان بخشدار خمام در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: با اجرای پروژه مهر، آغاز سال تحصیلی برای دانش آموزان یک روز به یادماندنی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه فرصت اندکی که به اول مهر باقی مانده مدارسی که نیازمند بهسازی هستند در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن نواقص اقدام گردد.

بخشدار خمام همچنین  در ادامه خواستار توجه ویژه به بهداشت و امنیت مدارس در سال تحصیلی جدید شد.

در ابتدای این جلسه محمود کنعانی رییس اداره آموزش و پرورش  خمام گفت:آموزش و پرورش دستگاه فرهنگ ساز کشور است.و نقش آن در ارتقا فرهنگ یک کشور بر کسی پوشیده نیست.

وی بابیان اینکه  با توجه به اهمیت این نهاد و مسئولیت ارزشمندی که دارد لازم است سایر نهادها این ارگان فرهنگی را حمایت و یاری کند افزود: برای آغاز باشکوه سال تحصیلی از تمام ظرفیت های منطقه استفاده خواهیم کرد.

کنعانی همچنین در گزارش عملکرد یک ماه گذشته به مورادی چون: ساماندهی نیروی انسانی، برگزاری جلسات کارگاهی با سرگروه آموزشی مقاطع تحصیلی و مراسم افتتاحیه طرح هجرت و… اشاره نمود.

انتهای پیام/1323


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. ناشناس
     | 2017/09/15 - 19:35
    پاسخ

    سلام دوزار بودجه نمیدن توقع دارن برای اول مهر مدارس نواقص رو برطرف کنن تو روستاها که خود مردم محتاج هستن از کجا مدیران مدارس پول بیارن نواقص رو برطرف کنن؟ کنار گود نشستن میگن لنگش کن.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads