کد خبر: 147974 - تاریخ: شنبه، 2 سپتامبر 2017 - 10:01

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

نوسانات اقتصادی در افزایش فقر جامعه تأثیر مستقیم دارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نوسانات اقتصادی را در افزایش زمینه فقر در کشور مؤثر دانست و گفت: باید با افزایش رشد اقتصادی درآمد مردم را افزایش و فقر را ریشه‌ای از بین ببریم.

به گزارش خوبان، محمود شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش، بابیان اینکه نوسانات اقتصادی در افزایش فقر جامعه تأثیر مستقیم دارد، اظهار کرد: اصولاً فقر بستگی به درآمد مردم دارد و باید درآمد ملت را افزایش داد.

وی بابیان اینکه مشکلات ناشی از فقر در جامعه افزایش‌یافته افزود، هرچقدر درآمد مردم کاهش پیدا کند فقر هم در جامعه زیاد می‌شود.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت باید راهکاری برای افزایش رشد اقتصاد در جامعه ارائه کند، گفت: اگر رشد اقتصادی در کشور مثبت باشد در درآمد مردم رابطه مستقیم ایجاد می‌کند و درآمدشان را افزایش می‌دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه افزایش رشد اقتصادی و درآمد مردم در یک چرخه اقتصادی تعریف می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر درآمد مردم بیشتر شود قدرت خرید مردم هم بیشتر خواهد شد و تولید هم دی پی آن رونق پیدا خواهد کرد.

شکری با تأکید بر اینکه باید شرایطی را ایجاد کرد تا حضور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی زیاد شود، افزود: با افزایش رشد اقتصادی سرمایه‌گذاران رغبت بیشتری برای سرمایه‌گذاری پیدا می‌کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان بابیان اینکه باید فقر را ریشه‌ای از بین برد بیان داشت: با افزایش رشد اقتصادی یقیناً ایجاد اشتغال می‌شود و در پی آن‌هم درآمد مردم افزایش پیدا می‌کند و ریشه فقر از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads