کد خبر: 146835 - تاریخ: یکشنبه، 20 آگوست 2017 - 10:26

منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان؛

دو جنگلبان جان خود را از دست دادند

دو تن از ماموران حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در اثر واژگونی خودرو در منطقه کوهستانی باباعلی از توابع شهرستان آستارا جان خود را از دست دادند.

به گزارش خوبان نقل از  منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، عصر امروز (۲۸ مرداد ۹۶) تعدادی از نیروهای سخت کوش یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان پس از انجام ماموریت حفاظتی خود در منطقه لاتون و بابا علی در حوزه لوندویل شهرستان آستارا و در مسیر بازگشت دچار حادثه شده و خودروی سازمانی ایشان پس از واژگونی به دره سقوط کرده است که در این حادثه دلخراش دو تن از ماموران منابع طبیعی به نام های جلیل فرازی مقدم و شهروز شریفیان در دم جان به جان آفرین تسلیم نموده و ۷ تن دیگر نیز مصدوم و مجروح شده اند.

مجروحان بلافاصله به بیمارستان شهرستان آستارا منتقل و تحت درمان قرار گرفته اند اما حال ۲ تن از مجروحان وخیم بوده و با توجه به شدت جراحات احتمال اعزام ایشان به مراکز درمانی مجهزتر در دستور کار پزشکان و کادر درمانی قرار گرفته است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان ضمن عرض تسلیت به خانواده های این دو جنگلبان پاکباز و پرتلاش علو درجات درگذشتگان و شفای عاجل مصدومان و مجروحان حادثه را از خداوند منان خواستار شد.

محسن یوسف پور همچنین اظهار کرد: برای مداوا و درمان مصدومان از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد و تمامی نیروهای مرتبط با این موضوع تا آخرین لحظه در کنار این عزیزان خواهند بود.

انتهای پیام/11636


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads