کد خبر: 146564 - تاریخ: چهارشنبه، 16 آگوست 2017 - 08:52

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی :

باید در دولت دوازدهم ایرادات نظام سلامت رفع شود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر رفع ایرادات نظام حوزه سلامت گفت: دکتر قاضی‌زاده هاشمی مشکلی در رأی آوردن ندارد و نخستین وزیر بهداشت 8 ساله در نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

به گزارش خوبان،ذبیح نیکفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به آمدوشد وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی و حضور در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس اظهار کرد: سید حسن قاضی‌زاده هاشمی گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همانند سایر وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند.

وی بابیان اینکه نمایندگان به نقطه نظرات و برنامه‌های دکتر هاشمی گوش‌داده و موافق برنامه‌های وی هستند، افزود: دکتر هاشمی مشکلی در رأی آوردن در مجلس ندارد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نظر مثبت وکلای ملت به وزیر بهداشت فعلی، گفت: اجماع نظر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر این است که به وزیر بهداشت فعلی رأی بدهند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ایراداتی که در حوزه نظام سلامت و مشکلاتی که در چهار سال اول دوران تصدی قاضی‌زاده هاشمی بوده باید رفع شود، تصریح کرد: ایرادات برنامه‌های وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح شد و دکتر هاشمی ایرادات را استماع کردند و قرار است نقاط قوت برنامه‌های وی حفظ و نقاط ضعف مرتفع شوند.

نیکفر بابیان اینکه دکتر هاشمی از وزرای موفق در دولت یازدهم بوده، گفت: با رأی قاطع دکتر هاشمی نخستین وزیر بهداشت و درمان 8 ساله در نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads