کد خبر: 146388 - تاریخ: دوشنبه، 14 آگوست 2017 - 10:39

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی :

انتظار از وزیر راه شنیده‌شدن صدای سوت قطار در رشت است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه از آخوندی انتظار داریم صدای سوت قطار رشت حداقل تا پایان سال به گوش برسد.

 به گزارش خوبان، محمد صادق حسنی جوریابیدرباره خصوص وزرای پیشنهادی تیم اقتصادی دولت به مجلس شورای اسلامی،گفت: بارها گفتم ما در بحث تولید در صنعت کشاورزی با مشکل روبرو نیستیم، بنابراین انتظارداریم پس از کسب رای اعتماد مجدد به حجتی، ایشان  توسعه معاونت اقتصادی را در دستور کار قرار دهند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حجتی تجربه 8 سال وزارت  را درکارنامه  دارد،گفت: بهترین کسی که می تواند صنعت کشاورزی را به سمت توسعه حرکت دهد،حجتی است زیرا وزیر پیشنهادی  وزارت کشاورزی دارای جسارت و جرات مثال زدنی است.

وی همچنین درباره وزیرپشنهادی راه و شهرسازی نیز،خاطر نشان کرد: عملکرد آخوندی در دوره وزارتش مناسب بوده است و شنیده ها درباره وزیر پیشنهادی  راه و شهرسازی حکایت از این موضوع دارد که برنامه  های اجرایی  ایشان می تواند روند صعودی  وزارت راه و شهرسازی را در  سالهای آتی هدفمند کند بنابراین با توجه به تجربیات ایشان در حوزه راه و شهرسازی بنده رای موافق برای تصدی در پست وزارت به وزیر پشینهادی راه و شهرسازی می دهم.

حسنی جوریابی افزود: ما انتظارداریم از آقای  آخوندی که حداقل تا آخر سال،سوت راه آهن  رشت را  به گوش بشنویم.

وی  همچنین درباره وزیر پیشنهادی  نفت نیز،خاطرنشان کرد:  زنگنه  معیارهای  همچون  تخصص ، جرات، کاردانی و اطلاعات  جامع  را بطور پیوسته به همراه  دارد بنابراین می توان گفت زنگنه علاوه  بر وزیر بودن کارشناس نفتی است.

نماینده مردم رشت در مجلس   درباره وزیر پیشنهادی  نیرو نیز ، افزود: کار دشواری  پیش رو بی طرف است اما  با توجه به تجربه ای که دارد می تواند سیر صعودی  وزارت نیرو را   به نحو  شایانی  به جریان  بی اندازد بنابراین  بنده به ایشان رای موافق برای تصدی پست وزارت  نیرو می دهم.

 وی همچنین درباره کرباسیان وزیر پیشنهادی اقتصاد، گفت: یکی از حسن های کرباسیان  تیم کاری کردن ایشان  است که این امر در عرصه اقتصادی مزیت  بسیار کاربردی  به شمار می آید و این در حالی است که کارنامه اجرایی ایشان در گمرک مناسب بوده است و در این راستا  معتقدم ایشان می توانند  ساماندهی نرخ محصولات غذایی  را نیز  به  عنوان مثال  در دستور کار قرار دهند و در انتها به ایشان رای موافق برای تصدی پست وزارت می دهم.

حسنی جوریابی درباره وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، تصریح کرد: حرکت  روبه رشد آذری جهرمی  با سن جوانی  که دارد بسیار قابل تامل است و بنده شناخت آنچنانی  از ایشان ندارم، اما طی کردن جهشی   پیشرفت ها  در این جوان نشان از  استعدادهای مناسب  دارد و این در حالی است که پاسخ  های ایشان درباره نمایندگان سوال کننده  در  جلسات مختلف نیز  مناسب بوده است  و بنده به ایشان  رای  موافق برای تصدی پست وزارت می دهد.

وی همچنین درباره  وزیر پیشنهادی  صنعت و معدن و تجارت نیز خاطرنشان کرد:  شریعت نژاد با توجه به تجربیات که در امور بازرگانی دارد، می تواندگزینه مناسبی برای این وزارتخانه  باشد و پیش بینی بنده این است که ایشان رای بالای  از بهارستان  برای کسب کرسی وزارت بگیرد.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس، یادآورشد: انتظار داریم پس رای اعتماد شریعتمداری از  مجلس ایشان  به سمت حمایت از  تولید داخلی و کاهش واردات محصولات کشاورزی حرکت کند و در نهایت به ایشان برای تصدی پست وزارت رای موافق می دهم./

منبع:خانه ملت

پایان پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads