کد خبر: 145276 - تاریخ: چهارشنبه، 2 آگوست 2017 - 08:45

بخشدار خمام تاکید کرد:

لزوم تشکیل کارگروه فرعی اشتغال بصورت هفتگی در بخش

علیرضا مسچیان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، به لزوم و اهمیت تشکیل کارگروه فرعی اشتغال اشاره و بر استمرار این جلسات بصورت هفتگی را در بخش لازم دانست.

به گزارش خوبان؛ جلسه کارگروه اشتغال بخش خمام با محوریت تعریف طرح های اشتغال زایی و کار آفرینی در روستاهای هدف گردشگری جیرسرباقرخاله، فشتکه اول و دوم این بخش در راستای اجرای طرح روستای بدون بیکار و تحقق الگوی اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولین در سالن جلسات بخشداری خمام برگزار گردید.

در این‌جلسه علیرضا مسچیان بخشدار خمام هدف ایجاد طرح های اشتغال زایی و کار آفرینی را گشایش افق جدیدی در فرآیند تولید و اشتغال دانسته و بر ضرورت تسریع و اجرای این طرح و تمهیدات لازم در جهت شناسایی طرح های قابل اجرا و متقاضیان جهت دریافت تسهیلات بانکی با بهره کم تاکید کرد.


وی در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، به لزوم و اهمیت تشکیل کارگروه فرعی اشتغال اشاره و بر استمرار این جلسات بصورت هفتگی را در بخش لازم دانست.

در ادامه هر یک از حاضرین نظرات خود را بیان‌نموده و کلیه طرح های گردشگری، کشاورزی و صنعتی در این روستاها مورد بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/414561456


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads