کد خبر: 144611 - تاریخ: چهارشنبه، 26 جولای 2017 - 09:42

مسئول هماهنگی سفر خدام رضوی در خمام خبر داد:

خمام ، میزبان خادمان و پرچم متبرک آستان امام مهربانی ها

حجت قلاح با بیان اینکه نیز همچون سالهای گذشته میزبان کاروان از خدام رضوی در خمام هستیم، تصریح کرد: ساعت 18 یکشنه 8 مرداد‌ماه‌ کاروان خدام امام رضا(ع) در خمام حضور می یابند.

به گزارش خوبان؛ حجت فلاح مسئول هماهنگی سفر خدام رضوی در خمام ضمن تبریک فرخنده میلاد بانوی خوبیها حضرت معصومه (س) و سالروز تولد امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) گفت : همچون سال گذشته بخش خمام در دهه کرامت میزبان پرچم امام رضا و خادمین آستان قدس رضوی خواهد بود.

وی با بیان اینکه نیز همچون سالهای گذشته میزبان کاروان از خدام رضوی در خمام هستیم، تصریح کرد: ساعت 18 یکشنه 8 مرداد‌ماه‌ کاروان خدام امام رضا(ع) در خمام حضور می یابند.

مسئول هماهنگی سفر خدام رضوی در خمام گفت:با توجه به اینکه در این ایام تمامی مردم توانایی و فرصت مشرف شدن به حرم امام رضا(ع) و حرم حضرت معصومه(س) را ندارند طرح بسیار خوبی است که سفیرانی از بارگاه مطهر امام رضا(ع) به استان‌های سراسر کشور سفر می‌کنند و پرچم متبرک حرم رضوی را در بین مردم می‌گردانند.

حجت فلاح افزود: این حرکت سبب می شود که چند روزی دل های مردم به حرم امام رضا (ع) و خدام آن حضرت گره بخورد و اعتقاد و دلبستگی به ائمه و به ویژه امام رضا(ع) که در نهایت نزدیکی به خداوند بزرگ است، بیشتر شود.

انتهای پیام/236


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads