کد خبر: 144300 - تاریخ: پنج‌شنبه، 20 جولای 2017 - 11:06

ماشین‌سازی آخرین قربانی دیدارهای تدارکاتی سپیدرود رشت

سپیدرود رشت در ادامه روند نتیجه گیری های خود در دیداری تدارکاتی به مصاف ماشین‌سازی تبریز رفت و موفق شد با تک‌گل کاپیتان حق‌شناس این تیم را شکست دهد.

به گزارش خوبان، تیم‌های سپیدرود رشت و ماشین‌سازی تبریز در زمین راه‌آهن جنوب به مصاف یکدیگر رفتند.

سپیدرود رشت دیدار را با ترکیب ایمان صادقی، سید احمد سید آهی، سید محسن حسینی، محمدرضا الماس خاله، میثم تهی‌دست، میلاد قربان زاده، حسین ابراهیمی، میثم فردوسی، میعاد یزدانی، غلامرضا رضایی و سهیل حق‌شناس آغاز کرد.

شاگردان رسول خطیبی نیز دیدار را با ترکیب مسعود همامی، علی جراح کار، علی دین‌دار، اتابک زارعی، محمد رستمی، محمد پورمحمد، سالار افراسیابی، صادق گشنی، فرزاد زاد مهران، محسن دلیر و مهرداد بایرامی. آغاز کردند.

نیمه اول با حملات سرخ‌های شهر باران آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی سپیدرود می‌توانست به گل دست یابد. شوت سرکش میعاد یزدانی به دیرک دروازه اصابت کرد تا آه از نهاد اندک هواداران سپیدرود که خود را به ورزشگاه رسانده بودند بلند شود.

حملات سپیدرود پردامنه دنبال می‌شد تا اینکه کاپیتان حق‌شناس در دقیقه 21 مسابقه سرخ‌ها را به گل رساند. پاس دقیق حسین ابراهیمی به سهیل حق‌شناس رسید و وی با شوتی سهمگین اولین گل بازی را به ثمر رساند. بعدازاین گل بازهم سپیدرودی‌ها به حملاتشان ادامه دادند ولی توپ‌هایشان به گل تبدیل نمی‌شدند. نیمه اول با تک‌گل کاپیتان سرخ‌ها به پایان رسید.

نیمه دوم مسابقه همانند پنج دیدار قبلی سرخ‌ها با تعویض‌های متعدد برای نماینده رشت همراه بود.

در این نیمه سید محمد حسینی، حسین کعبی، موسوی، دهقان، میرجوان، ملکی، یاری، لطفی، جماعتی و غلامی به ترتیب جایگزین ایمان صادقی، الماس خاله، آهی، فردوسی، حق‌شناس، قربان زاده، ابراهیمی، میرجوان، رضایی و تهیدست شدند.

این نیمه گلی در برنداشت و درنهایت مسابقات با همان تک‌گل نیمه اول به سود سرخ پوشان شهر باران خاتمه یافت.

سرخ‌های شهر باران پیش‌ازاین پنج دیدار تدارکاتی دیگر برگزار کردند که صاحب سه پیروزی در برابر پیکان تهران، گلگهر سیرجان و تیم ملی دانشجویان شده و به دو تساوی در برابر سایپا تهران و فولاد خوزستان دست یافتند.

منبع: فارس

انتهای پیام/78


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads