کد خبر: 144069 - تاریخ: پنج‌شنبه، 20 جولای 2017 - 09:10

رئیس اداره گاز خمام در گفتگو با خوبان خبر:

21800 مشترک گاز خمامی، از نعمت گاز بهره مند هستند

رئیس اداره گاز خمام با بیان اینکه ۲۱۸۰۰ مشترک گاز، از نعمت گاز بهره مند هستند اظهار داشت: خمام از نظر گاز رسانی در منطقه بسیار استراتژیک واقع گردیده و از اطراف با انزلی و رشت خشکبیجار و کوچصفهان رینگ شده است.

اصغری طلب رئیس اداره گاز خمام در گفت و گو با خبرنگار خوبان خیر اظهار کرد: شهر خمام از نظر گاز رسانی به شهر سبز تبدیل شده است و تمامی روستاهای و حوزه شهری داریا شبکه گاز رسانی و انشغابات گاز می باشد.

 رئیس اداره گاز خمام با بیان اینکه 21800 مشترک گاز، از نعمت گاز بهره مند هستند اظهار داشت: خمام از نظر گاز رسانی در منطقه بسیار استراتژیک واقع گردیده و از اطراف با انزلی و رشت خشکبیجار  و کوچصفهان رینگ شده است.

وی افزود: این امر موجب شده است ظریب پایداری شعله های گاز را در شهر تضمین کرده است.

اصغری طلب رئیس اداره گاز خمام ادامه داد: این اداره با داشتن نیروهای با تجربه و ماهر در مرکز شهر استقرار یافته که دسترسی شهروندان را راحت تر کرده است.

وی در ادامه بر مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تأکید کرد و گفت: بهینه ‌سازی مصرف، استفاده صحیح از وسائل گازسوز  و رعایت نکات و توصیه های ایمنی باید در تمام سال رعایت شود، زیرا این اعمال سبب کمک به اقتصاد خانواده‌ها  و کاهش حوادث و اتفاقات ناگوار خواهد شد.

رئیس اداره گاز خمام با اشاره به اینکه این اداره  منتظر در خواستهای شما برای دریافت اشتراک و انشعبات شبکه می باشد افزود: در صورت نداشتن موانع قانونی  عملیات اجرایی در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

اصغری طلب در پایان در گفت:از مشترکین گاز تقاضا می گردد نسبت به دیون معوقه گاز بها اقدام نمایند تا موجب قطع گاز واحد های مسکونی ، تجازی و صنعتی نشود.

انتهای پیام/45


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads