کد خبر: 143109 - تاریخ: جمعه، 7 جولای 2017 - 04:01

فرمانده سپاه قدس گیلان در یادواره شهید رضوانی:

نباید از دشمن بترسیم زیرا دشمن در مقابل ایمان مردم قدرتی ندارد/ بعضی ها سپاه را دولت تفنگدار می‌نامند

سردار عبدالله پور گفت: شهید رضوانی هیچ وقت از دشمن نترسید و ما هم نباید از دشمن بترسیم زیرا دشمن در مقابل ایمان مردم قدرتی ندارد.

به گزارش خوبان؛ مراسم سی امین سالگرد سردار شهید ابراهیم رضوانی در لشت نشاء برگزار شد.

در این مراسم سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت این شهید اظهار کرد: شهید رضوانی کارهایش برای خدا بود و ما هم باید کارهایمان برای خدا باشد.

وی افزود: شهید رضوانی هیچ وقت از دشمن نترسید و ما هم نباید از دشمن بترسیم زیرا دشمن در مقابل ایمان مردم قدرتی ندارد.

سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور گفت:امروز کسانی که می‌خواهند ایران قدرتمند باشد باید راه شهدا را در پیش بگیرند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به کسانی که امروز سپاه را دولت تفنگدار می‌نامند بیان داشت: بنزینی که امروز در آن به خودکفایی رسیدیم و یا همین سد کرخه که ۳ هزار و ۳۰۰ متر طول تاج آن است و ۱۵۰ متر عمق دارد را خیلی‌ها آمدند و گفتند که نمی‌توان با یک سد آب کرخه را مهار کرد اما سپاه آنجا سد احداث کرد این نشانه رشد و قدرت سپاه است.  

سردار عبدالله‌پور ادامه داد: هرچند حرف‌های تلخی علیه سپاه زده می‌شود اما به این مظلومیت‌ها عادت کرده‌ایم، اگر کارهای سازندگی سپاه نبود نمی‌توانستیم در تحریم ظالمانه دشمن طاقت بیاوریم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اجازه هزینه کردن درآمدهای اقتصادی سپاه را در داخل سپاه نداده‌اند افزود: درآمدهای سپاه از محل پروژه‌های اقتصادی صرف احداث مسجد، خانه عالم و مسکن محرومان و سایر امور عام المنفعه و طرح های محرومیت‌زدایی می‌شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان در پایان گفت:از سال گذشته احداث هزار واحد محرومان مسکن را در استان گیلان آغاز کردیم و تا هم اکنون ۸۰۰ واحد مسکن ساخته و تحویل دادیم و ۲۰۰ واحد دیگر تا چند روز آینده تحویل نیازمندان خواهد شد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads